1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has bread."

"He has bread."

Çeviri:Onun ekmeği var.

January 30, 2014

54 Yorum


eastblacksea

Have hangi durumlarda has oluyor?


EdaAkd

Özne üçüncü tekil şahıs (he/she/it) olduğunda has kullanılır. (Eylemlerin sonuna -s getirdiğimiz gibi)


selcuk_edu

Bende tam bunu meraketmiştim teşekkürler


GizemSumak

She he it ➡ has . I you we they ➡have .


Dilosummxx

Aynen bilmiyorum söylermisiniz


CryBaby313098

Onun ekmegi var yaptım kabul etmedi


Mavi800476

Nasil yaa ben senin yazdigin gibi yazdim kabul etti. Sen de niye kabul etmedi acaba


adrien141

Lan ugulamayla ayni seyi yaziyom yanlis diyo


jjklovespjm

Hi yazdim diye yanlis oliyo yaa


Mavi800476

Zaten Hi yazmaman gerekiyor hem sana turkcesini yaz diyo. Sen ingilizce yazmissin hemde yanlis yazmissin. Soyle yazmaliydin. Onun ekmeği var.


armoni8585

5 defadır imlasıyla "Onun ekmeği var." yazıyorum yanlış diyor. Kendisi aynı şeyi yazıyor doğrusu bu diyor.Umarım hata düzeltilir.


RaberGever

Okuycaksinz yazmycksnz kardeşim o mavi botuna basip okuycksn İngilizce okarak ok


Mavi800476

sen dogru yapmissin cihaza bakma hem dogru yaziyorsun kabul etmiyor belki cihazda bir sorun vardir


KEREM691216

Read yazdım kabul etmedi


Mavi800476

Zaten kabul etmez. Çünkü yanlış yazmissin bir kere read okumak demek. Onun ekmegi var demek ile okumak ne alaka


Kbra663483

She, he ve it için 'has' . I you ve they için de 'have' kullanılır.


AleynaERCAN

"O ekmek" diyor zannettim.


Mavi800476

bak varin ingilizcesi has yada have ikisinide de ama eğer cevap o ekmek olsaydi It is a bread olurdu senin dedigin gibi olsaydi. Ama dogrusu onun ekmegi var


sedef479785

Turkceye mi ceviriyoz yoksa ingilizce olarak mi okucaz


RaberGever

İngilizce olarak okuycksinz mavi botuna basin kardeşim


Mavi800476

Turkceye ceviriryorsunuz cunku zaten ingilizcesini yazmis tekrar yazmanin ne alemi var


MustafaDad6

ilk başta anlamadım bread ı


NCVBYZ

Soyliyom saymiyo


aras332811

He has breat Onun ekmeyi var demek Değilmi?


Mavi800476

Hayir sen ekmegi yanlis yazmissin breat degil bread yazman gerekiyor bir daha dene kabul eder


Pelinsu946883

Bread diyom yanlış diyo


Mavi800476

Sadece bread yazmayacaksin. He has bread yazacaksin


Duru640627

Onun ekmeği var diyorum yanlış diyo


Mavi800476

Yanlis dememesi lazim aslinda sen dogru yazmissin


Aleynci

‘O‘ nasıl ‘onun’ oldu


osman29544

Onun ekmegi yazdim kabul etmedi


Mavi800476

Onun ekmegi olacak ama bir seyi eksik yazmissin o da var. Soyle yaz onun ekmegi var


ALBRBLEN

Onun ekmeği var demek için “He has the bread. " olması gerekmiyor mu?


Mavi800476

Bende oyle dusunmustum ama He has bread olmasi gerekiyormus oyle diyor duolingo


ugur106375

Onun ekmeği neden kabul edilmiyor


Mavi800476

Osman29544 ' e de dedim sadece var kelimesini eklemen gerekiyor onun ekmegi var bu kadar


talhabora3452

İyi de saçmalık var


supradorf

Önceki bölümde "she has the water" diyince "su onda" demişti


Gunel756457

O emek ne demek lan


Timurbeg452226

Baktım Olacak Gibi Değil Fuck You Yazdım. Lan Ne Derdimiz Var Amk ya. Uğraştığımız Saçmalıklara Bak


halit636395

Doru yapiyoruz yalis diyo


Asya_Doganci

He 'O' demek neden 'Onun' demiş burda. Normalde oranın 'His' olması gerekmiyor mu?


sevval.ssn

Ekmeği derken bread'in önüne bir şey gelmesi gerekmiyor mu? belirtmek için yani: ekmek-i-


Berna5734

He hs bread dedim kabul etti, onun ekmeği var


BraAydeniz

Kizin hareketine sinir oluyorum


Aysel312669

Onun ekmeyi var aslında his has bread olmaliydi ama ama he has bread yazılib


kbra786621

Has ne anlamda kullanılıyor


Mavi800476

Has var anlaminda kullaniliyor


SALIHA26955

Sesim eksik gidiyor galiba iki kez söylüyorum ama bazen yine algılamıyor.


Mavi800476

Bende de aynisi yaaa mesela A apple diyor ben turkcesini soyleyecegim soyluyorum bir elma diyorum o da sadece ya bir yada sadece elma diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.