Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He has bread."

Çeviri:Onun ekmeği var.

4 yıl önce

75 Yorum


eastblacksea

Have hangi durumlarda has oluyor?

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Özne üçüncü tekil şahıs (he/she/it) olduğunda has kullanılır. (Eylemlerin sonuna -s getirdiğimiz gibi)

4 yıl önce

mehmet689645

Hımm

2 yıl önce

selcuk_edu

Bende tam bunu meraketmiştim teşekkürler

2 yıl önce

eastblacksea

Teşekkür ederim

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Önemli değil :)

4 yıl önce

tugba576717
2 yıl önce

Bade247113

K Recep Recep Recep Benim adım

2 yıl önce

Bade247113

Yalan söyledim

2 yıl önce

Bade247113

Kfmfkfn

2 yıl önce

GizemSumak

She he it ➡ has . I you we they ➡have .

2 yıl önce

mehmet193551

Has tekil have çoğullarda oluyor örnek we you have .she lt he has gelir

1 yıl önce

Dilosummxx

Aynen bilmiyorum söylermisiniz

1 yıl önce

SukruKocyi

He she it de has I we you they de have kullanilir

3 yıl önce

Bade247113

Adın ne

2 yıl önce

rezonans_tech

Tyyýfchh

2 yıl önce

gxdfgj

have "he.she.it" öznesi olduğu zaman has oluyor

2 yıl önce

MedineYldz5

Hi yazdim diye yanlis oliyo yaa

1 yıl önce

CryBaby313098

Onun ekmegi var yaptım kabul etmedi

1 yıl önce

RaberGever

Okuyacaksinz kardeşim mavi botuna basip İngilizce olarak okuycksnz

1 yıl önce

armoni8585

5 defadır imlasıyla "Onun ekmeği var." yazıyorum yanlış diyor. Kendisi aynı şeyi yazıyor doğrusu bu diyor.Umarım hata düzeltilir.

1 yıl önce

RaberGever

Okuycaksinz yazmycksnz kardeşim o mavi botuna basip okuycksn İngilizce okarak ok

1 yıl önce

KEREM691216

Read yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

Kbra663483

She, he ve it için 'has' . I you ve they için de 'have' kullanılır.

1 yıl önce

AleynaERCAN

"O ekmek" diyor zannettim.

1 yıl önce

EmreFidan8

Nice

1 yıl önce

sedef479785

Turkceye mi ceviriyoz yoksa ingilizce olarak mi okucaz

1 yıl önce

RaberGever

İngilizce olarak okuycksinz mavi botuna basin kardeşim

1 yıl önce

Mami461687
1 yıl önce

MustafaDad6

ilk başta anlamadım bread ı

1 yıl önce

NCVBYZ

Soyliyom saymiyo

1 yıl önce

aras332811

He has breat Onun ekmeyi var demek Değilmi?

1 yıl önce

Pelinsu946883

Bread diyom yanlış diyo

1 yıl önce

nasimi13

Onun ekmeği var.

1 yıl önce

Duru640627

Onun ekmeği var diyorum yanlış diyo

1 yıl önce

Aleynci

‘O‘ nasıl ‘onun’ oldu

3 hafta önce

leyla598052

Noktasına kadar yazıyorum yanlis cikiyor bu nasil bir sey

2 yıl önce

RaberGever

Yazmycksnz hocam mavi botuna basip İngilizce olarak okuycksniz

1 yıl önce

TATLIRAPUN

He eat bread da olmazmi

2 yıl önce

deniz224795

Boyle soru yapanlarin allah

1 yıl önce

Bade247113

W

2 yıl önce

Bade247113

r t

2 yıl önce

Bade247113

Knfkfn Jjrjrmfjfj

2 yıl önce

ElifBegmGn

He yi a anladimmm

2 yıl önce

HakanCelal1

Yanlışıkla has yerine is anladım yaa

2 yıl önce

DeadLiving

Hi have bread yazdim kabul etmedi ayni degilmi sonucta

2 yıl önce

EdaSalam1

have ile has kelimelerinin arasındaki fark nedir ?

2 yıl önce

suraa_yiyiit

ben ekmek onda dedim, onun ekmeği var aklıma geldi ama bazen kısaca böyle demiyor muydu

2 yıl önce

idqxyf

Tesekkur ederim

2 yıl önce

ElifEr17

.

2 yıl önce

dila647841

Bilmiyom bunuda öğretin bi zahmet

2 yıl önce

begmkazak

aynen

1 yıl önce

sinbad60

Özne tekil şahıs olduğun da has kullanılır

1 yıl önce

bahadir35

Bir önceki soruda "da" eki geliyor burada onun oluyor

4 yıl önce

CihanTaer

Neden yönlendirme olmadi 'the' şeklinde

4 yıl önce

KaraniUyar

He has the bread ekme-ği

4 yıl önce

ihsanko

he has the bread dersen. ekmek onda anlamı çıkar.

4 yıl önce

Irfaniaa

ekmek i diye ayirdim olmadi neden

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

çünkü i ayrı bir kelime değildir. bu yüzden ayırıp yazamazsın

4 yıl önce

yasemin.ca2

Ekmeği olur, i farklı birşey değil

3 yıl önce

jelibonunuzzz34

Bu has ne dmk ??????

3 yıl önce

Akn352137

Sahip olmsk

2 yıl önce

Tlayoker

Yanlışlıkla mikrofonu kapattım

3 yıl önce

GnesToprak

İngilizce konusunda iyi bir kitap var mı

3 yıl önce

paticim

Ekmegi diyor ama ben ekmek yazdim niye?.

3 yıl önce

Addney

Pqç

3 yıl önce

beste290948

Bune ya anlasilmiyoo

2 yıl önce

Efe821999

Anlaşılmıyorr

2 yıl önce

AhmetUfukE

Kaç kere düşün kafanda seviyor yok yok sevmiyooorr

2 yıl önce

iplQ

Neden "ekmeği" ?...ben ekmek yazdim ve olmadi "Ben türkçe öğrencim.... :)

4 yıl önce

Alpozaslan

"-i" eki iyelik (sahiplik) bildirir."k" harfi de ekten dolayı yumuşadı ve "ğ" harfine dönüştü.

4 yıl önce

furka.yilmaz7

'Him' ile neden sorulmadi.. onun derken

4 yıl önce

akyuzseref

Have sahip olmak anlamina gelir. "O ekmege sahip" aslinda cumlenin tam anlami ama biz o sekilde soylemeyiz. "Onun ekmegi var" deriz. Türk gibi düşünmemeniz lazim.

3 yıl önce

38rcp1903

Onun ekmeği yazdım kabul etmedi (onun ekmeği var)la onun ekmeği çok mu farklı oluyoo anlamadım

4 yıl önce

yasemin.ca2

Onun ekmeği = His bread, Onun ekmeği var = He has bread. Ve Dünya'nın neresine git Türkiye'de bile ikisinin arasındaki fark dağ gibi :D

3 yıl önce