Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He has bread."

Çeviri:Onun ekmeği var.

4 yıl önce

25 Yorum


eastblacksea

Have hangi durumlarda has oluyor?

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Özne üçüncü tekil şahıs (he/she/it) olduğunda has kullanılır. (Eylemlerin sonuna -s getirdiğimiz gibi)

4 yıl önce

mehmet689645

Hımm

2 yıl önce

selcuk_edu

Bende tam bunu meraketmiştim teşekkürler

2 yıl önce

GizemSumak

She he it ➡ has . I you we they ➡have .

2 yıl önce

mehmet193551

Has tekil have çoğullarda oluyor örnek we you have .she lt he has gelir

1 yıl önce

Dilosummxx

Aynen bilmiyorum söylermisiniz

11 ay önce

MedineYldz5

Hi yazdim diye yanlis oliyo yaa

1 yıl önce

CryBaby313098

Onun ekmegi var yaptım kabul etmedi

1 yıl önce

RaberGever

Okuyacaksinz kardeşim mavi botuna basip İngilizce olarak okuycksnz

1 yıl önce

armoni8585

5 defadır imlasıyla "Onun ekmeği var." yazıyorum yanlış diyor. Kendisi aynı şeyi yazıyor doğrusu bu diyor.Umarım hata düzeltilir.

1 yıl önce

RaberGever

Okuycaksinz yazmycksnz kardeşim o mavi botuna basip okuycksn İngilizce okarak ok

1 yıl önce

KEREM691216

Read yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

Kbra663483

She, he ve it için 'has' . I you ve they için de 'have' kullanılır.

1 yıl önce

AleynaERCAN

"O ekmek" diyor zannettim.

1 yıl önce

EmreFidan8

Nice

1 yıl önce

sedef479785

Turkceye mi ceviriyoz yoksa ingilizce olarak mi okucaz

1 yıl önce

RaberGever

İngilizce olarak okuycksinz mavi botuna basin kardeşim

1 yıl önce

Mami461687
11 ay önce

MustafaDad6

ilk başta anlamadım bread ı

11 ay önce

NCVBYZ

Soyliyom saymiyo

11 ay önce

aras332811

He has breat Onun ekmeyi var demek Değilmi?

11 ay önce

Pelinsu946883

Bread diyom yanlış diyo

11 ay önce

nasimi13

Onun ekmeği var.

11 ay önce

Duru640627

Onun ekmeği var diyorum yanlış diyo

10 ay önce