1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has bread."

"He has bread."

Çeviri:Onun ekmeği var.

January 30, 2014

32 Yorum


eastblacksea

Have hangi durumlarda has oluyor?


EdaAkd

Özne üçüncü tekil şahıs (he/she/it) olduğunda has kullanılır. (Eylemlerin sonuna -s getirdiğimiz gibi)


selcuk_edu

Bende tam bunu meraketmiştim teşekkürler


GizemSumak

She he it ➡ has . I you we they ➡have .


CryBaby313098

Onun ekmegi var yaptım kabul etmedi


jjklovespjm

Hi yazdim diye yanlis oliyo yaa


armoni8585

5 defadır imlasıyla "Onun ekmeği var." yazıyorum yanlış diyor. Kendisi aynı şeyi yazıyor doğrusu bu diyor.Umarım hata düzeltilir.


RaberGever

Okuycaksinz yazmycksnz kardeşim o mavi botuna basip okuycksn İngilizce okarak ok


KEREM691216

Read yazdım kabul etmedi


Kbra663483

She, he ve it için 'has' . I you ve they için de 'have' kullanılır.


AleynaERCAN

"O ekmek" diyor zannettim.


sedef479785

Turkceye mi ceviriyoz yoksa ingilizce olarak mi okucaz


RaberGever

İngilizce olarak okuycksinz mavi botuna basin kardeşim


MustafaDad6

ilk başta anlamadım bread ı


NCVBYZ

Soyliyom saymiyo


aras332811

He has breat Onun ekmeyi var demek Değilmi?


Pelinsu946883

Bread diyom yanlış diyo


Duru640627

Onun ekmeği var diyorum yanlış diyo


Aleynci

‘O‘ nasıl ‘onun’ oldu


osman29544

Onun ekmegi yazdim kabul etmedi


ALBRBLEN

Onun ekmeği var demek için “He has the bread. " olması gerekmiyor mu?


ugur106375

Onun ekmeği neden kabul edilmiyor


talhabora3452

İyi de saçmalık var


Lil.supradorf

Önceki bölümde "she has the water" diyince "su onda" demişti


Gunel756457

O emek ne demek lan


Timurbeg452226

Baktım Olacak Gibi Değil Fuck You Yazdım. Lan Ne Derdimiz Var Amk ya. Uğraştığımız Saçmalıklara Bak


halit636395

Doru yapiyoruz yalis diyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.