"Ihavejustcome."

Переклад:Я щойно прийшов.

2 роки тому

8 коментарів


Nedolya

Я тільки-но прийшов

2 роки тому

igrek7

написав_ я щойно прийшов. Пише_ помилка, і правильна відповідь ідентична моїй... незрозуміло...

1 рік тому

sts0102

Я тільки-но прийшов. Чому не вірно?

1 рік тому

xemuliam
xemuliam

А чому come? Чому не came?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

I have just come. Тут Present Perfect. Основне дієслово стоїть у третій формі. У словнику для неправильних дієслів у круглих дужках подаються друга і третя форми. Come - (came; come). Як бачимо, третя форма збігається із першою: come.

1 рік тому

DayBook

"я прийшов щойно" не зараховує...ацтой

1 рік тому

Ferari2017

чому знову помилка на елементарному рівні? знову щось просте, чому не може бути приїхав замість прийшов? come ж означає і то і друге

2 роки тому

roman_s

Приїхав - arrived

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.