"We have the menu."

Fordítás:Nálunk van az étlap.

4 éve

30 hozzászólás


Sanyusq

Nálunk az étlap, magyarul nem kell a van.

4 éve

rosenberg1

egyet értek, ez sem magyaros, van étlapunk kellene inkább!

4 éve

Takatalin1

Pontosan azt írtam, hogy "van étlapunk". Sajnos, nem fogadta el.

4 éve

mate86
mate86

A "Van étlapunk" nem jó, mert ott határozatlan lenne a névelő ("We have a menu."). Mivel a mondatban szerepel a "the", ezért mindenképpen muszáj valahogyan érzékeltetni, hogy "az étlap".

4 éve

balazs01

nálam is ugyanez volt

4 éve

kmelike

nálam is ez volt a gond

4 éve

kiskewin
kiskewin

Ilyet valóban nem használunk sűrűn:"Nálunk van az étlap."

4 éve

bandirek

A magyarban is kell az ige, azaz nálunk van az étlap.

1 éve

MiklsBojdn

Megvan az étlapunk. A feladatban "the" szerepel, nem "a", a " van egy étlapunk" nem lehet a jó válasz.

4 éve

Katharosz1

Have.....the - nálam/nálad, stb... van

4 hónapja

Rapak

Mi nekünk van menünk

4 éve

micacicamica

Én az írtam: Nálunk van a menü És elfogadta

4 éve

krumplika

nekünk van étlapunk

4 éve

AhmedAhmed735269

Bocsánat, tévedtem, úgy fordította, hogy "az étlap a miénk" de attól még az is rossz...

4 éve

senorana

Nálunk van az étlap??? Nem inkább az étlap a miénk?? PUFFF neki!!!

4 éve

DonNorbert

Mi nekünk van étlapunk mért nem jó?

4 éve

ancsika57

Nekünk van étlapunk -az nem jó?

3 éve

drovenna

Van étlapunk ._. az is jó

3 éve

kantor.att

Azt miért nem fogadja el hogy Mi nálunk van az étlap

3 éve

szabcsi980123

nem jo :)

4 éve

Veloci

nekem a van étlapunkat jónak mondta.

4 éve

_ujvriadri15

Én azt írtam hogy van egy menünk és nem fogadta el mert étlapot kellett volna írnom -.-

4 éve

dmMiklsMag

Valószínű azért, mert a menüt megeszed és az étlapról rendelsz.

4 éve

vki123

gondolom a számítógépes menüt is megeszed

4 éve

AhmedAhmed735269

"Van étlapunk" -nak fordítottam, de az Ő megoldása "Nálunk van az étlap" ami szerintem szintén hibás!

4 éve

beuricsi

Sokszór nem értem mit mond

4 éve

Unauna1

Ez később is így lesz az új és nehezebb feladatoknál ezek viszont tiszták és érthetőek lesznek a megszerzett rutin miatt. Ahogy haladsz már egyre jobban érted majd a beszédet. Később már nem fontos minden szót értened - kivétel persze ha kulcsszóval van gondod, mert a szöveget elkezded megérteni és adja magát a szó amit nem értettél. Menni fog ez csak ne add fel.

4 éve

bmanka69

(nem én használom a programot) Rendszeresen beszélek külföldiekkel angolul, nagyon ritkán nem értek egy-egy szót. Itt alig értem a dolgok 1/10-edét. Egyszerűen angoltalan, amit mond. Lehetne javítani rajta (persze nehéz jól megcsinálni, főleg, ha ingyen van valami). Ezt csak azért mondom, hogy ne lepődjön meg senki, ha élőben nem érti az angol szót. De írásban meglesz, szóval hamar meg lehet tanulni a kiejtést is később.

3 éve

BekPter

Van egy étlapunk.

4 éve

kokopetra

Pontosan

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.