1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They called a doctor."

"They called a doctor."

Fordítás:Orvost hívtak.

January 30, 2014

15 hozzászólás


Stiefel40k

talán ha érthetően olvasna fel a gép, az mesés lenne...mármint amikor lassítva olvassa, akkor mindent lehet hallani, de már nem először fordult elő olyan, hogy a helyett the hallatszódott, mert összefolyik a szöveg, amit felolvas. :)


andrasgomb

Jó a program és a hibáiból fejlődik a tűrő képességem! :-)


ttapu

magyarul szinte mindig "az" orvost hívjuk, de ezt itt most nem fogom számonkérni


PterGyrks

ez a d-végű szavak utáni "a" és "the" közti különbség kiborít a gépnéninél... NEM HALLOM!!! ha meg mindent szótagolva olvastatok fel...


robikacska

Mi az hogy"felhívtak orvost" csodálatosan értelmes nem?


vasvariistvan

Orvost hívtak.


kovacspetyesz

a / the - behúzott a csőbe, bár ez a hang tényleg.


affy

Nekem meg csak ekezettel fogadja el a magyar forditast.. :( ami azert remek, mert a leptopomon pl. nincs magyar billentyuzet. (Trolloknak: igen, be lehetne allitani, de a billentyun akkor sem lesz rajta, ha csak nem irom ra alkoholos filccel).


rbalogh

Ők hívták az orvost - Ezzel mi a baj? Szerintem ugyanaz, amit elfogad a rendszer.


vasvariistvan

Jobban nézd meg!


reisjudit

másodszor is tisztán lehetett hallani:They called the doctor.


vasvariistvan

Hadarva ugyan, de "a doctor" - t hallok.


nemkatica

Én meg azt hallottam, hogy They call the doctor. Hogy ezeket az angolok hogy tudják megkülönböztetni, bámulatos!


1158534388

Csak azért tudom, mert már k....va sokszor elolvastam, igazatok van. Magyartalan. A mondat nem pontos, az angol szöveg elhadart.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.