"The staff reads the newspaper."

Fordítás:A személyzet elolvassa az újságot.

January 30, 2014

17 hozzászólás


Adam1978

Van ott egy „the” is, azért nem csak „újságot”.

January 31, 2014

MMM111333

A személyzet újságot olvas. ?

January 30, 2014

verocchio

a Staff hogy lehet e/3 raggal? ha személyzet akkor mindenképpen több ember alkotja nem? mért nem többes szám?

March 26, 2014

miklos.balazs

Miért? Magyarul többesszám a személyzet?

March 26, 2014

verocchio

Nem, de angolul többes szám a nadrág! ;)

March 26, 2014

E.K.9

de bizony am, miert szerinted nem? a szemelyzetet altalaban ketto vagy annal tobb ember alkotja, ha egy valakirol beszelunk az bizony alkalmazott avagy a szemelyzet egy tagja. de szolj ha rosszul ervelek pls

April 25, 2014

miklos.balazs

Vannak olyan dolgok, amiket több ember alkot, mégsem többesszámban használjuk őket. Sem magyarban, sem angolban. Például "osztály". Nem mondjuk, hogy "az osztály megírják a dolgozatot". Ahogy azt sem, hogy "a személyzet elolvassák az újságot". Hasonlóképp angolul is azt mondjuk, hogy "the class writes the test" vagy "the staff reads the newspaper".

April 25, 2014

Zsuzsi182464

Ha személyzetről van szó, úgy kezeljük őket, mint egy egységes halmazt, egy egészet. Ettől lehet E/3. Atyám, mi mindenre jó a matek!

April 5, 2019

laszlo.lang

Az alkalmazottak olvassák az újságot?

February 3, 2014

jozsef.pasztor

Az alkalmazottak az újságot olvassák?

February 3, 2014

Adam1978

Felvettem ezeket, de legyetek szívesen, a további javaslatokat a „Hiba bejelentése” gombbal küldjétek be!

February 5, 2014

miklos.balazs

De miért? A "staff" azt jelenti "személyzet". Ez így jó is. Az "alkalmazottak" pedig "employees" esetleg "personnel". Teljesen más szavak. Akkor ez most nyelvtanulás vagy szinonima verseny? :)

February 7, 2014

nagynenora

de hát szerintem ezek nem jók, mert csak egyes szám harmadik személy lehet, a reads miatt, többes szám nem lehet. Vagy tévedek?

February 10, 2014

happydaddy62

De úgy hallani hogy s newspaper nem the,,,,,

April 22, 2018

RozsnyaiMa1

A személyzet újságot olvas. Miért nem jó??

December 26, 2018

Alex-1414

Magyarul értelmes ez egyáltalán? Csak "a személyzet tagjai" tudják az újságot olvasni, nem?

March 9, 2019

Zsuzsi182464

Miért? A személyzet takarít - ez is jó, és ugyanaz a szerkezet.

April 5, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.