A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The staff reads the newspaper."

Fordítás:A személyzet elolvassa az újságot.

4 éve

13 hozzászólás


Adam1978
Adam1978
Mod

Van ott egy „the” is, azért nem csak „újságot”.

4 éve

MMM111333

A személyzet újságot olvas. ?

4 éve

verocchio

a Staff hogy lehet e/3 raggal? ha személyzet akkor mindenképpen több ember alkotja nem? mért nem többes szám?

4 éve

miklos.balazs

Miért? Magyarul többesszám a személyzet?

4 éve

verocchio

Nem, de angolul többes szám a nadrág! ;)

4 éve

E.K.9

de bizony am, miert szerinted nem? a szemelyzetet altalaban ketto vagy annal tobb ember alkotja, ha egy valakirol beszelunk az bizony alkalmazott avagy a szemelyzet egy tagja. de szolj ha rosszul ervelek pls

4 éve

miklos.balazs

Vannak olyan dolgok, amiket több ember alkot, mégsem többesszámban használjuk őket. Sem magyarban, sem angolban. Például "osztály". Nem mondjuk, hogy "az osztály megírják a dolgozatot". Ahogy azt sem, hogy "a személyzet elolvassák az újságot". Hasonlóképp angolul is azt mondjuk, hogy "the class writes the test" vagy "the staff reads the newspaper".

4 éve

laszlo.lang

Az alkalmazottak olvassák az újságot?

4 éve

jozsef.pasztor

Az alkalmazottak az újságot olvassák?

4 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Felvettem ezeket, de legyetek szívesen, a további javaslatokat a „Hiba bejelentése” gombbal küldjétek be!

4 éve

miklos.balazs

De miért? A "staff" azt jelenti "személyzet". Ez így jó is. Az "alkalmazottak" pedig "employees" esetleg "personnel". Teljesen más szavak. Akkor ez most nyelvtanulás vagy szinonima verseny? :)

4 éve

nagynenora

de hát szerintem ezek nem jók, mert csak egyes szám harmadik személy lehet, a reads miatt, többes szám nem lehet. Vagy tévedek?

4 éve

happydaddy62

De úgy hallani hogy s newspaper nem the,,,,,

3 hónapja

Kapcsolódó fórumok