1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Both court the woman."

"Both court the woman."

Fordítás:Mindketten udvarolnak a nőnek.

January 30, 2014

16 hozzászólás


zsalica

Igen ez elég érdekes, de lehet, hogy politikai indokokkal udvarolnak a nőnek, igy már van is értelme, hogy itt van ebben a témakörben, mi ezt nem tudhasssssuk :)


SzNemka

A court szó bíróságot is jelent, emiatt van itt ez az ide nem illő mondat.


st.laszlo

Ismét egy kegyes szivatás...


ViktorKiss

Szerintem ez így jó


BLacee

Most őszintén! Ez a mondat mit keres a Politika témakörben...? Csak azért mert benne van a "court", ami főnévként bíróságot jelent? Igeként jelent "udvarol"-t is de ez a mondat itt csupán szívatás! :D


ELLA211

Szerintem azért van itt ez a mondat, hogy rögzüljön: a court nemcsak bíróságot jelent, hanem udvarlást is. Én már meg is jegyeztem. :))


orgencs

Eddig nem tudtam, de ezzel a mondattal megtanultam! :D Szóval szerintem hasznos a mondat :D


martoni779

Valóban. Ez elég érdekesen hat ebben a témakörben :)


Adrienn912857

Nem kellene a "for" a the woman elé?


vasvariistvan

Nem kell, mert ők nem a nőNEK udvarolnak, hanem udvarolJÁK a nőt.


GinoCar1

Ebbe beleszaladtam rendesen. ;-)


ficula43

Állítólag a politika mindig a nők ágyában dől el.????


GerleiIstv

Miért nem: They both court to the woman. (2020. 03. 24.)

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés