1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We use an efficient model."

"We use an efficient model."

Překlad:Používáme výkonný model.

June 22, 2016

13 komentářů


LubomirParil

"Využíváme efektivního modelu." To by nešlo?


branino

Výslovnosť model znie ako tomato, alebo iba ja zle počujem?


Honza_U

kdyby to tu už nebylo, chystal jsem se napsat totéž


Honza_U

Využíváme výkonnou modelku


Jitka709231

Nemohlo by to být " Používáme fungující model" - ve smyslu, že funguje, i když je to jen model?


jgstcd

"Efficient" znamena mnohem vic nez jenom ze funguje.


pa2ce2

A stejně to neuzná "efektivní" i když je to v nápovědě. Trvá pouze na "výkonný". Proč??


VojtaFila

Proč nemůže být "My používáme výkonný model." ?


Sararach

model je jedna jediná věc...jako model šaty...jediné šaty na světě...model jako stroj, že ho zrovna vyrobili a ještě nezahájili seriovou výrobu, takže model zkouší ti co ho vyrobili, jestli už ho někdo používá, už to není model, už je to výrobek, který se vyrábí po tisících...zase úplně věta nějakého mimoně...v češtině se slovo model používá při spojení modelky ženy nebo modela muže, který předvádí nějaké oblečení nebo účes a nikdo ho nemůže používat...nebo v řeči ajťáků, kteří hovoří mezi sebou...takže v normální řeči se slovní spojení "používáme model" vůbec nevyskytuje...věta by se dala pochopit a nahradit...používáme výkonný stroj-přístroj...nebo konkrétně...pračka, lednička, mixér apod.


Jakub678955

We use an efficient model of communication.


Thusonka

Když to napišu špatně nevidim kde jsem udelala chybu, moji odpoved překryje červene pole.


Karolinka323003

Proč tam chybí slovo v nabídce My?


tatka_
Mod

Protože český překlad lze poskládat i bez slova "my".

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.