"Kedilerle oynuyoruz."

Çeviri:Wir spielen mit den Katzen.

2 yıl önce

8 Yorum


laz614

Dativ de die katzen der oluyor ancak cogul oldugu icin den normalde die der olur

2 ay önce

kamilfirti

Çoğul kelime olduğu için mi "der Katzen" değil de "den Katzen"?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Sanırım çeviri hatalı. Çoğul olduğu için "die", dativ olması gerektiği için de "der" olmalı bence.

2 yıl önce

kamilfirti

Merhaba. Tesadüfen cevabımı buldum. Çeviride hata yok. Dativde çoğul "die" "den" oluyormuş.

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hayır, "der" oluyor?

2 yıl önce

kamilfirti

http://www.almancax.com/almancada-ismin-e-hali-dativ.html

Hocam, bu linkteki "çoğul isimlerin -e hali" kısmına bir göz atar mısınız?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Anladım, teşekkür ederim.

2 yıl önce

Vusale848878

Dativde çoğul den olur

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.