Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kedilerle oynuyoruz."

Çeviri:Wir spielen mit den Katzen.

0
2 yıl önce

7 Yorum


kamilfirti

Çoğul kelime olduğu için mi "der Katzen" değil de "den Katzen"?

1
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Sanırım çeviri hatalı. Çoğul olduğu için "die", dativ olması gerektiği için de "der" olmalı bence.

2
Cevap ver2 yıl önce

kamilfirti

Merhaba. Tesadüfen cevabımı buldum. Çeviride hata yok. Dativde çoğul "die" "den" oluyormuş.

2
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hayır, "der" oluyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

kamilfirti

http://www.almancax.com/almancada-ismin-e-hali-dativ.html

Hocam, bu linkteki "çoğul isimlerin -e hali" kısmına bir göz atar mısınız?

0
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Anladım, teşekkür ederim.

0
2 yıl önce

Vusale848878

Dativde çoğul den olur

0
Cevap ver8 ay önce