Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yemek her zamanki gibi pahalı."

Çeviri:The food is expensive as ever.

4 yıl önce

30 Yorum


kbrazl
kbrazl

as ever bir kalıp diye mi like kabul edilmiyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

EminTopcu

As always de olur muydu?

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

hacı karıştırma onları sen :D

2 yıl önce

Bilal700743

Evet

6 ay önce

probe_earth

the food is "as" expensive as ever

olmuyor galiba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu her zamanki kadar demek (benzer ama farkli)

4 yıl önce

abducens1380

the food is as expensive as ever neden olmuyor

3 yıl önce

MCosan
MCosan

"Yemek her zamanki kadar pahalı" oluyor.

3 yıl önce

MeHMeDSaMiL55

Expensive as ever as olcak as ever as her zamanki gibi demek

8 ay önce

HlyaCihangir

''as ever'' ile ''like ever'' arasındaki kullanım farkı nedir?

1 yıl önce

ylnzstn

"As ever" her zamanki gibi seklinde bir kalip mi????

1 yıl önce

yorfunsava

As ever kalıbı nedir? Ve nasıl kullanılır? Teşekürler şimdiden.

10 ay önce

incikin_
incikin_

"As ever" "her zamanki gibi/ her zaman olduğu gibi" anlamı katıyor.

"The food is expensive."
"Yemek pahalı."

"as ever"
"her zamanki gibi"

●"The food is expensive as ever."
"Yemek her zamanki gibi pahalı."

●"She is alone, as ever."
(= O, her zamanki gibi yalnız.)

10 ay önce

yorfunsava

Off always nedir

10 ay önce

incikin_
incikin_

Always: her zaman

● "She is always alone. İSİM CÜMLESİ
(= O her zaman yalnızdır.)

●"She always eats alone." EYLEM CÜMLESİ
(= O her zaman yalnız yer.)

As ever: her zamanki gibi

● "She is alone as ever."
(= O, her zamanki gibi yalnız.)

10 ay önce

kynikahmet

Meal is expensive as usual. Yemek ingilizce karşılığı meal food ise yiyecek anlamında biliyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Food da meal da yemek anlamına gelebilir.

Cevabınızın doğru olduğunu ve bu alternatifin eklenmediğini düşünüyorsanız buradan değil "Problem Rapor Et" butonunu kullanarak bildirin. İyi dersler!

4 yıl önce

SerenglTar

Selcen hn bir önerim var herhangi bir şey sorduğumuzda rapordan bildirsek ve cevabını alabilsek bire bir. Dolayısıyla bu yorum bölümüne de hiç gerek kalmaz mümkün mü? Zira burada gereksiz gördüğünüz ve saçma bulduğunuz yorumlar yüzünden birçok soruya sanırım cevap verme isteğiniz kırılıyor. Belki zamanınız da olmayabilir.

9 ay önce

catheminer

the meal is expensive like every time , yanlış mıdır ?

4 yıl önce

AtahanTopa1

The food is as expensive as always dedim neden kanul etmiyor kalım as....... as değil miydi?

3 yıl önce

HandeYaman

neden as....as kullanamadığımı anlayamadım

3 yıl önce

MCosan
MCosan

As...as kadar anlamı vermektedir.

3 yıl önce

mustafaabcsamet

The food is as always as expensive olmaz mı ?

2 yıl önce

RecepAkal

pahalı kelimesinin sadece bu karşılığı yok. costly mesela

1 yıl önce

RecepAkal

bir de nüans farkı var.her zaman pahalıdır her zamanki gibi pahalı

1 yıl önce

sufi2008

En bastaki niye ogmadı

1 yıl önce

EnesHS
EnesHS

Meal expensive as ever niye olmuyor?

11 ay önce

irfan32791

Ever hiç demek değil mi

8 ay önce

Gzde785548

'Like always' de kabul ediliyor

5 ay önce