Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yemek her zamanki gibi pahalı."

Çeviri:The food is expensive as ever.

4 yıl önce

29 Yorum


kbrazl
kbrazl

as ever bir kalıp diye mi like kabul edilmiyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

EminTopcu

As always de olur muydu?

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

hacı karıştırma onları sen :D

2 yıl önce

Bilal700743

Evet

5 ay önce

probe_earth

the food is "as" expensive as ever

olmuyor galiba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu her zamanki kadar demek (benzer ama farkli)

4 yıl önce

abducens1380

the food is as expensive as ever neden olmuyor

3 yıl önce

MCosan
MCosan

"Yemek her zamanki kadar pahalı" oluyor.

2 yıl önce

MeHMeDSaMiL55

Expensive as ever as olcak as ever as her zamanki gibi demek

7 ay önce

ylnzstn

"As ever" her zamanki gibi seklinde bir kalip mi????

11 ay önce

yorfunsava

As ever kalıbı nedir? Ve nasıl kullanılır? Teşekürler şimdiden.

9 ay önce

incikin_
incikin_

"As ever" "her zamanki gibi/ her zaman olduğu gibi" anlamı katıyor.

"The food is expensive."
"Yemek pahalı."

"as ever"
"her zamanki gibi"

●"The food is expensive as ever."
"Yemek her zamanki gibi pahalı."

●"She is alone, as ever."
(= O, her zamanki gibi yalnız.)

9 ay önce

yorfunsava

Off always nedir

9 ay önce

incikin_
incikin_

Always: her zaman

● "She is always alone. İSİM CÜMLESİ
(= O her zaman yalnızdır.)

●"She always eats alone." EYLEM CÜMLESİ
(= O her zaman yalnız yer.)

As ever: her zamanki gibi

● "She is alone as ever."
(= O, her zamanki gibi yalnız.)

9 ay önce

kynikahmet

Meal is expensive as usual. Yemek ingilizce karşılığı meal food ise yiyecek anlamında biliyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Food da meal da yemek anlamına gelebilir.

Cevabınızın doğru olduğunu ve bu alternatifin eklenmediğini düşünüyorsanız buradan değil "Problem Rapor Et" butonunu kullanarak bildirin. İyi dersler!

4 yıl önce

catheminer

the meal is expensive like every time , yanlış mıdır ?

4 yıl önce

AtahanTopa1

The food is as expensive as always dedim neden kanul etmiyor kalım as....... as değil miydi?

3 yıl önce

HandeYaman

neden as....as kullanamadığımı anlayamadım

3 yıl önce

MCosan
MCosan

As...as kadar anlamı vermektedir.

2 yıl önce

mustafaabcsamet

The food is as always as expensive olmaz mı ?

1 yıl önce

RecepAkal

pahalı kelimesinin sadece bu karşılığı yok. costly mesela

1 yıl önce

RecepAkal

bir de nüans farkı var.her zaman pahalıdır her zamanki gibi pahalı

1 yıl önce

sufi2008

En bastaki niye ogmadı

1 yıl önce

HlyaCihangir

''as ever'' ile ''like ever'' arasındaki kullanım farkı nedir?

1 yıl önce

EnesHS

Meal expensive as ever niye olmuyor?

10 ay önce

irfan32791

Ever hiç demek değil mi

7 ay önce

Gzde785548

'Like always' de kabul ediliyor

4 ay önce