"A gyerek kenyeret eszik."

Fordítás:The child eats bread.

4 éve

6 hozzászólás


d.fefe

miért eats és nem eat?

4 éve

nemetidomi

Mert e/3

4 éve

sly85

child helyett kid?

4 éve

JegaRobi

Kid is jó de azt magyarban inkább kölyök-re fordítják. Azért kap az eat S végződést mert ha E/3-ban beszélünk akkor a szó kap a végére egy S betűt. egyes számban Child többes számban Children

4 éve

Marosvolgyimaria

így mondtam ,agyerek kenyeret eszik-the child eats bread

2 éve

EmberZold

's a?!

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.