Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Хто виграв цей чемпіонат?"

Переклад:Who won the championship?

2 роки тому

3 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Це питальне речення у Past Simple. Треба б допоміжне did, чи не так? Who did win the championship? Та ось тут є про запитання до підмета: https://opentalk.org.ua/langstory/spetsialni-zapitannya Далі цитата:

Питальне слово — підмет або означення до підмета. В цьому випадку вживається прямий порядок слів. Who told you that?

Who gave you these flowers?

What river flows through Kyiv?

Which bus goes to the Opera House? Кінець цитати. Тут не вказується прямо, але із прикладів видно, що при запитанні до підмета допоміжне do не вживається. Я думаю, це тому, що do додається до дієслова, на яке спрямоване запитання. А в цьому реченні запитання до підмета, а не до дієслова. Тому правильно: Who won the championship?

1 рік тому

BogdanRudi1

Why "was win" is not correct

2 роки тому

Nordry
Nordry

У Вашому варіанті виходить "Хто був виграти цей чемпіонат". У даному реченні можна вжити "has": "Who has won...". А "was wОn" можна сказати, наприклад, про якусь битву чи війну, яку було виграно. Але не "was win"

1 рік тому