1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Eszik egy narancsot."

"Eszik egy narancsot."

Fordítás:She eats an orange.

January 30, 2014

15 hozzászólás


doulingounicorn

A He eats miért nem jó? HISZEN nem volt megadva, hogy lány vagy fiu e a megadott szereplő. Nem èrtem, de az a lényeg, hogy szerintem a he eats is jo. Vagy nem? Furcsa...


Dvid629159

De szerintem igazad van


mark1244szb

Kicsitsem mert az s-et E/3 szeméjben oda kell tenni a többiben pedig nem


Bandi123

nem mindegy h she eats vagy he eats ?!?!?!


tevike11

A he eats ang orange is jó a megoldás szerint, mégis hibásnak mondja.


lali-papi

Mivel a kérdésben az ÖSSZES jó választ kéri!


lukealadar33

mert nem "ang orange", hanem "an orange". Sajnos nem jól kezeli, ha elírsz egy betűt


Amyke0

mikor kell an és mikor kell a ?


MtAUx4

he eats one orange miért nem jó?


Gerg155454

Buktam a he miatt... nem mindegy??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.