"Eszik egy narancsot."

Fordítás:She eats an orange.

4 éve

10 hozzászólás


doulingounicorn

A He eats miért nem jó? HISZEN nem volt megadva, hogy lány vagy fiu e a megadott szereplő. Nem èrtem, de az a lényeg, hogy szerintem a he eats is jo. Vagy nem? Furcsa...

3 éve

Dvid629159

De szerintem igazad van

3 hónapja

csenge2002

Ugyanaz

4 éve

mark1244szb

Kicsitsem mert az s-et E/3 szeméjben oda kell tenni a többiben pedig nem

3 éve

Bandi123

nem mindegy h she eats vagy he eats ?!?!?!

4 éve

-mate001-

Ennél mindegy

4 éve

tevike11

A he eats ang orange is jó a megoldás szerint, mégis hibásnak mondja.

4 éve

lali-papi

Mivel a kérdésben az ÖSSZES jó választ kéri!

4 éve

lukealadar33

mert nem "ang orange", hanem "an orange". Sajnos nem jól kezeli, ha elírsz egy betűt

4 éve

Amyke0

mikor kell an és mikor kell a ?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.