"The girl's cat"

Tłumaczenie:Kot dziewczynki

2 lata temu

20 komentarzy


maksiorek2007

na przykład : girl`s - dziewczynki

1 rok temu

Ewateresa

Kkkkkkjijjjnjjjjkjllllmmkjjjhhhhhhhhhhhhjhkkmmmllljokkkkkkllloo

1 miesiąc temu

Ewateresa

Llmlplllkj

1 miesiąc temu

Ewateresa

Ljkklllmmlb bbb

1 miesiąc temu

AnCyMoNeK1906

Zauważyłem jak jest ten apostrof sakfonski to tłumaczy się na polski na odwrót , w każdym przypadku tak jest ? Czy mi się tylko wydaję ?

1 rok temu

zuza233440

Dla wszystkich. Ta pani, co mówi, to program. To po pierwsze. Po drugie, ona nie mówi niewyraźnie, tylko z odpowiddnim akcentem.

1 rok temu

KvVX92CP

Duolingo - poważnie ? Nie zalicza "kot dziewczyny", bo musi być tylko i wyłącznie "kot dziewczynki". I nie jest "little girl", (mała - w domyśle 'dziewczynka'), a "girl", czyli zarówno: dziewczyna jak i dziewczynka. No, to już przegięcie.

2 tygodnie temu

Zuzia904056
Zuzia904056

Ja to jestem ,po prostu..... masakra. Napisałam "jej kot" !!!! Szloch szloch! :'(

1 rok temu

Dawid938717

Elo Elo siema

1 rok temu

BartumanGa

Nie zdążyłem kliknąć

2 lata temu

fajnuman

NAPISAŁEM KOT NALEŻĄCY DO DZIEWCZYNKI I MI ZALICZYŁO KTO PODARUJE 5 LINGOTÓW JEST SPOKO GOSTEK

1 rok temu

Aisab67

lol

2 lata temu

Aisab67

kolmollol

2 lata temu

TomaszNowa317764

Za to z psem 's oznacza has

2 lata temu

inka25543

bardziej poznacza to przynależność i nie tłumaczy się jako ma kota, a: Kot dziewczynki, czyli to jej kot

2 lata temu

rozamunduszek

Nie bardzo rozumiem, o co ci chodzi...

2 lata temu

Julka353522

XD ta loszka co gada mowi nie wyraznie

2 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.