Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The girl's cat"

Tłumaczenie:Kot dziewczynki

2 lata temu

16 komentarzy


maksiorek2007

na przykład : girl`s - dziewczynki

1 rok temu

AnCyMoNeK1906

Zauważyłem jak jest ten apostrof sakfonski to tłumaczy się na polski na odwrót , w każdym przypadku tak jest ? Czy mi się tylko wydaję ?

1 rok temu

zuza233440

Dla wszystkich. Ta pani, co mówi, to program. To po pierwsze. Po drugie, ona nie mówi niewyraźnie, tylko z odpowiddnim akcentem.

1 rok temu

Zuzia904056
Zuzia904056

Ja to jestem ,po prostu..... masakra. Napisałam "jej kot" !!!! Szloch szloch! :'(

1 rok temu

Dawid938717

Elo Elo siema

10 miesięcy temu

BartumanGa

Nie zdążyłem kliknąć

1 rok temu

fajnuman

NAPISAŁEM KOT NALEŻĄCY DO DZIEWCZYNKI I MI ZALICZYŁO KTO PODARUJE 5 LINGOTÓW JEST SPOKO GOSTEK

1 rok temu

Aisab67

lol

1 rok temu

Aisab67

kolmollol

1 rok temu

TomaszNowa317764

Za to z psem 's oznacza has

2 lata temu

inka25543

bardziej poznacza to przynależność i nie tłumaczy się jako ma kota, a: Kot dziewczynki, czyli to jej kot

2 lata temu

rozamunduszek

Nie bardzo rozumiem, o co ci chodzi...

2 lata temu

Julka353522

XD ta loszka co gada mowi nie wyraznie

1 rok temu