"Sie haben Wasser."

Çeviri:Suları var.

June 23, 2016

16 Yorum
Tartışma kilitli.


Baki346977

Suları var diye bir cümle olmaz onları suyu var doğru cevap


laz614

Sie hat wasser( onun suyu var. ) Sie haben wasswe (onların suyu var ) fill den "o" mu yoksa "onlar" mı olduğunu çıkardık.


drop832693

Nasil anlamiyorum. Sie onun demek. Fakat bir onlarin diye çeviriyor bir de onların şeklinde çoğul çeviriyor.. sahiplik eklerinden mi kaynaklanıyor?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Sie saygi anlamdinda siz, ayni zamanda ingilizcedeki
    You hem s3n hem siz d3m3k olmasi gibi hem onlar hem o hemde siz anlamina gelir


isminur858058

    Onun anlamindaki sie olsaydi -st ile cekimlenirdi fiil. Ancak bu fiil -en ile cekimlenmis


josepearl

    Wassa diye duydum.


umut3200

    wasser yazılışı vassa okunuşu :)


huseyinburhan

    Vardır ile var farkli cikiyor.


ridvan.B

    Sie den dolayı Onların SUYU(lar olmadan) var. daha doğrumu sanki..


MehmetFurk210199

    suya sahipsin ile sahipsiniz arasında ne fark var


omonunyumosu

    Sen sahipsin ama sahipsinizde 'siz sahipsiniz' yani coğul


Ezgi551039

    Sizinde onların da oluo bu nasıl iştir ben anlamadım


Elif574451

    Bende şöyle bir hata oluştu cevabıma suları var yazdım yanlış kabul etti ama doğru cevaba o da suları var yazdı


Eren319106

    Sie haben das Wasser olması gerekmiyor mu?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.