1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Megvannak nekünk a férfiak ú…

"Megvannak nekünk a férfiak újságai."

Fordítás:We have the men's newspapers.

January 31, 2014

9 hozzászólás


bgdssusu

Hm... A "news" "paper" nékül újság, de a "paper" "news" nélkül nem az... Inkább olyasmi, mint az igazolvány...


Oliver0117

Vm2100 amit írtal az ezt jelenti---->''nekünk megvannak a férfiak papírjai'' és ezt ne úgy értsd mint a személyi, jogsi, lakcím kártya hanem mint a normál papír pl a nyomtatódban


barnak01

Men a férfiakat jelöli vagyis ők, őket, Akkor a birtokosjelző az miért nem have? Miért kell has-t írni?


Fly0001

ez hibás. én ugyanezt írtam de nem fogadta el


ron339102

Velemils ez történt


ron339102

Nnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeee


Zsoleszz

We have men' newspaper. Mert a többes számban csak aposztróf van nem? Vagy kivételek vannak?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés