Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I rest."

Překlad:Odpočívám.

před 2 roky

12 komentářů


MirkaEberlov

"rest"jsem našla ve slovníku a znamená 1.zůstat 2.odpočívat,takže se domnívám,že odpověď "já zůstávám"není chybná.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Slovnik vam nelhal, ale presto nemate pravdu. To ze se slovo da prekladat jednym zpusobem v jedne vete neznamena bohuzel ze se da stejnym zpusobem i v druhe vete. Proto neni mozne slovnikem se naucit cizi jazyk. Ale i tak bych vam doporucil hledat radsi jiny slovnik. Ocekaval bych totiz ze seznam moznych vyznamu bude vicemene kompletni a serazeny podle frekvenci vyuziti. Moznych vyznamu na "rest" je ale mnohem vice, a "zústat" je jeden z nejmene obvyklych.

před 2 roky

MirkaEberlov

Nevím ale,jak poznám,kterým způsobem větu přeložit? (Mohu si ovšem pamatovat,co je vyžadováno,ale to není o porozumění)Pravda,slovník už něco pamatuje,snad si budu moci časem pořídit jiný.Já chodila do kurzu pro seniory a něco málo si pamatuji-třeba,že odpočívat bylo relax-tak proto mi to tak naběhlo...

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Hlavne praxi se to clovek nauci. To znamena bohuzel pokus a omyl.

před 2 roky

MarekJankech

"Oddechuji" by nemohlo byť? Mne to neuznalo.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Doplnila jsem.

před 1 rokem

jajinka51

I have a rest muze byt?

před 11 měsíci

SvatavaPro1

promiňte, že se ptám, ale nemůžu to dostat z hlavy - co znamená RIP? je to - rest in peace?

před 11 měsíci

Adam679
Adam679

Ano.

před 11 měsíci

FrantisekS135670

Slovník vám nelhal ale my to neumíme

před 7 měsíci

Iva350089
Iva350089

Pisu vzdy bez carek a hacku a vzdy mi to projde. Ted ale ne, neuznalo mi to mou odpoved: Odpocivam.

před 1 týdnem

Mirecka3

Takže to neuznává ani s čárkou a háčkem - odpočívám. Tak co tam teda ma být?

před 1 týdnem