"Irest."

Překlad:Odpočívám.

před 2 roky

13 komentářů


MirkaEberlov

"rest"jsem našla ve slovníku a znamená 1.zůstat 2.odpočívat,takže se domnívám,že odpověď "já zůstávám"není chybná.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Slovnik vam nelhal, ale presto nemate pravdu. To ze se slovo da prekladat jednym zpusobem v jedne vete neznamena bohuzel ze se da stejnym zpusobem i v druhe vete. Proto neni mozne slovnikem se naucit cizi jazyk. Ale i tak bych vam doporucil hledat radsi jiny slovnik. Ocekaval bych totiz ze seznam moznych vyznamu bude vicemene kompletni a serazeny podle frekvenci vyuziti. Moznych vyznamu na "rest" je ale mnohem vice, a "zústat" je jeden z nejmene obvyklych.

před 2 roky

MirkaEberlov

Nevím ale,jak poznám,kterým způsobem větu přeložit? (Mohu si ovšem pamatovat,co je vyžadováno,ale to není o porozumění)Pravda,slovník už něco pamatuje,snad si budu moci časem pořídit jiný.Já chodila do kurzu pro seniory a něco málo si pamatuji-třeba,že odpočívat bylo relax-tak proto mi to tak naběhlo...

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Uprimne si nedovedu vybavit situaci, kdy bych slysela "rest" jako zustat. Netvrdim, ze to neexistuje, ve francouzstine je "rester" prave zustavat, treba pobyvat v hotelu, ale v anglictine jsem to neslysela, vypada to, ze se to behem doby preklopilo ve vyznamu. Pokud se ale pouzije "rest" jako podstatne jmeno, tak to ma nahle k zustavani mnohem blize, protoze to znamena "zbytek" (zustatek)

před 1 měsícem

jgstcd
jgstcd

Hlavne praxi se to clovek nauci. To znamena bohuzel pokus a omyl.

před 2 roky

MarekJankech

"Oddechuji" by nemohlo byť? Mne to neuznalo.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Doplnila jsem.

před 1 rokem

SvatavaPro1

promiňte, že se ptám, ale nemůžu to dostat z hlavy - co znamená RIP? je to - rest in peace?

před 1 rokem

Adam679
Adam679

Ano.

před 1 rokem

GabrielaGe531253

Napsala jsem odpočívám a je to chybně??

před 1 měsícem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Není, ale občas se objeví duolingový šotek a neuzná vám správnou odpověď.

před 1 měsícem

Monika506690

Proč mi to nebere když dám: Já odpočívám. ? Tak to chce jen Odpočívám. U letím jsem dala Letím a chtělo to zase Já letím. Nechápu. Asi chyby v systému.

před 1 měsícem

Jarmila552962

Jaký rozdíl je ve větě : já odpočívám nebo odpočívám, myslím si, že i první je správně

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.