"Die Kinder"

الترجمة:الأطفال

June 24, 2016

15 تعليقًا


ahmedsalah783151

الجمع دائما يسبق بDie

September 18, 2016

A7medoo7

ازي اعرف الاسم ده مؤنث ولا مذكر ؟؟

August 4, 2016

AbdoEl-saudi

لن تعرف ولكن ستحفظ حفظ ان هذا مذكر وهذا مؤنث

August 26, 2016

mW6N5

اذا سمحتو كيف فينا نشوف الشرح من خلال الموبايل؟

June 3, 2017

ahmedsalah783151

صلوا علي النبي

September 18, 2016

Alaa921772

الله مصلي على نبي

May 15, 2017

A4p32

وش هذا

October 28, 2017

iy8o3

لو سمحتوا اشوف الشرح اللى قبل الدرس ازاى انا استخدم التطبيق

October 31, 2016

heba188336

مش مفروض kinder . اداتها das

October 15, 2018

DaniaAli444022

لانها جمع Das kind مفرد Die kinder اطفال

March 18, 2019

vezony1

الأطفال.

April 24, 2017

zeyadhamzi

كذه مره اقلها صح و مش بتتحسب

July 10, 2017

Helenhisso

.

July 17, 2017

Alaa39

بالله شو الفرق

June 6, 2018

t9Fq5

Die kinder

February 15, 2019
تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.