1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Is your menu personal?"

"Is your menu personal?"

Fordítás:Személyes a menüd?

January 31, 2014

22 hozzászólás


Cucc337

Ezt a kérdést, hogy 'Személyes a menüd?' én még élő magyar szájából nem hallottam. :)


tien761

Egy embert ismertem, aki ki akarta mondani, de belehalt! :D


fectroll

Az hagyján, de a másik megoldás: "Személyes a étlapod?" Tehát most eljött az ideje, hogy azt írjam, hogy ez a mondat a hétköznapi életben NEM HASZNÁLATOS!!!


GalloFerenc

Nekem ezt elfogadta: Az étlapod személyre szabott?


RitaSipeki

én is erre gondoltam, de mivel itt sose lehet tudni mennyire kezeli rugalmasan én is maradtam egy nyersebb és magyartalanabb verziónál :)


nyista

Ez MIT jelent, ilyen nincsen a magyarban


Ofelsege

Találjunk ki mi is ilyen hülyeségeket a magyarul tanuló angoloknak :) pl száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol.


MnikaTrk

ez a kérdés magyarul mit jelent?


nevetobuddha

ekkor baromságot! és pontot vont le! :D


puskaskati

"Személyes menüd van?" miért nem jó?


MagnificentMutt

"Személyes az étlapod?"-at kijavítja: "Személyes a étlapod?"


percsuu

ilyet már nekem is csinált.. :/


jujuka9

Well, a duolingo-nak is van még hova fejlődnie. :)


ildikote

a te étlapod privát,,,ezt elfogadta


kaliber01

Ez magyartalan nem is értettem mit akar kérdezni


Tomika2009

Ez abszolut magyartalan!!!!!!


dodolabs

Személyes az étrended inkább, nem?


ImreNagy11

Ilyet ki a radai mond?


Siki1000

ez jó? "Az menüd személyes?" jesus

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.