1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It has not rained this summe…

"It has not rained this summer."

Fordítás:Nem esett az eső ezen a nyáron.

January 31, 2014

12 hozzászólás


lilloka06

Nem esett ezen a nyáron.


czking

Ezen a nyáron nem esett


Sunflower74

Nem esett ezen a nyáron. Hiányzik az a betű.


kzdsemmi

Betüre azt irtam" Nem esett ezen a nyáron", és nem fogadja el


Ari437808

Elfogadva: Nem esett még ezen a nyáron. A magyar értelmezés könnyebb ha alkalmazom a "még" szót.


BalzsMrkos

hiányzik az "a" betű , ezért nem fogadta el...


laszlo.kre

Nekem már elfogadta! :)


mezeyerzsy

nem volt eső a nyáron


JriLszl

nem esett egész nyáron


Harga

Nekem így elfogadta: "Idén nyáron nem esett."


Jay-66

E nyáron nem esett. Az írja, elírtam, mert ő a-val gondolja.


Harga

Jóindulatú volt veled és elütésnek vette, mert nem tudta értelmezni, hogy mit értesz "E nyáron" (ezen a nyáron??) alatt.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.