1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You are children."

"You are children."

Fordítás:Gyerekek vagytok.

January 31, 2014

6 hozzászólás


rh2rd8

Azt honnan lehet tudni erről a mondatról, hogy nem azt jelenti, hogy "te gyerek vagy" ? Előre is köszi a választ.


misidani

Onnan, hogy a children többesszám. A "te gyerek vagy" úgy hangzana, hogy "you are a child".


Isti0

Nem hibás ez az angol mondat? A névmás jó?


misidani

Nem hibás, az E/2 és T/2 személyes névmások angolul egyaránt "You". http://www.ingyen-angol.hu/nevmas.szemelyesnevmas.phtml


Pannababa1

Onnan, hogy az van írva, hogy chidren


KBogi8

Ez most hogy szol : Gyerekek vagyok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.