1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Jungen trinken Wasser."

"Die Jungen trinken Wasser."

Çeviri:Oğlanlar su içiyorlar.

June 24, 2016

10 Yorum


talha57060

Oglan yazsak olmaz mi ? Niye oglanlar yaziyoruz ??


MeteUlku

"Jungen" (çoğul) = "oğlanlar" / "junge" (tekil) = "oğlan"


HatceHas

İçiyor yazdim kabul etmedi


Selcen_Ozturk

Oğlanlar su içiyor kabul ediliyor. baska bir yerde hata yapmış olabilirsin


Ege403028

Ben hiç bir şey anlamadım


kinte_kunta

"Jungs trinken Wasser". "Die jungen und die alten", "Gencler ve ihtiyarlar"


ecrin926152

Oğlan çocukları diye bir şey yok


harun920526

Oglan zaten cocuk olmuyor mu nie bidaha oglan cocuklari su iciyor yaziyoruz


cengo230211

Bu kelime yanlış arkadaşlar hata yapılmıs

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.