1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Eine Frau isst den Käse."

"Eine Frau isst den Käse."

Çeviri:Bir kadın peyniri yiyor.

June 24, 2016

5 Yorum


kiymet.shn

burda neden "den" yazıyoruz?


YAARS848728

Kadın yerine bayan yazdım kabul etmedi


Yiit999828

Bir kadın peynir yiyor dedim, peyniri yiyor olacakmış 2side doğru değil mi?


k.gokce

Kelimeleri artikeli ile birlikte yazdığınızda, o kelime belirli oluyor. Eğer siz, "Peynir yiyor." derseniz buradaki "peynir" genel anlamda kullanılmış olur.


Alpha_Phoenix

Neden "Bir kadın o peyniri yiyor." olmuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.