1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A nadrágja narancssárga."

"A nadrágja narancssárga."

Fordítás:Her pants are orange.

January 31, 2014

18 hozzászólás


ZsofiaHorv

Igaz, hogy 1 nadrág, ami a magyarban egyesszám, de 2 szára van, és angolban többesszámban mondjuk. Ezért are és nem is. Amikor azt mondod magyarul, hogy szemüveg, az magyarul egyes szám, angolul meg glasses, vagyis üvegek (szemüveg) ott többesszámban mondják.


webtan

Miért "are", noha egyesszám?


vanita72

A trousers és a pants egyaránt nadrágot jelent, nem?


Shibelion

Igen, az előbbi brit, az utóbbi pedig amerikai szerintem. De lehet fordítva van. Vagy mindkét nyelv használja mindkettőt. Vagy egyik sem egyiket sem. Vagy...


yanesz

Igen,igy van.Vagy ha farmer akkor jeans. :)


SiskaRolan

a jeans az farmer, nem nadrág. nem?


csabca3

Ne vitatkozzatok!


eDKsEvqP

Csak te vitatkozol! Na jó bocsi most már én is. Booooocsiiiiiiii nem akaroooooooook


LyricsHaxe

valaki elmagyarázná mikor használunk is-t és mikor are-t?


SiskaRolan

"is"-t egyes számokban (én, te, ő) "are"-t többes számokban (mi, ti ,ők) valamint, ha valamiből több van. ezt én is néha el tévesztem, mert az angol az egy nadrágot is többnek veszi, mert két szára van. vagy ez a helyzet a szemüveggel is meg a harisnyával. :)


aptg.gabi

"is" kizárólag I/3. személyben I am, you are, he, she, it is we are, you are and they are. a többi stim :)


eDKsEvqP

Én is szoktam ilyet csinálni nem kell leminuszozni ezt azért csinálja pár ember mert szeretne ebben a témában maradni valószínű azért mert talált egy olyan keerdeest amire neki is kell a válasz csak még nem írtak hozzá


MonaSRM

A helyes megfejtés: His/Her pants are orange. A "she pants are orange" nem jó!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.