A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The children eat the pasta."

Fordítás:A gyerekek megeszik a tésztát.

4 éve

6 hozzászólás


aradvari

közben rájöttem, hogy a konkrét tésztáról van szó, elnézést

4 éve

Petya05

Mitől gyerekek, és nem gyerek? Nem az első eset, hogy többesszámot kell írni, mikor nem tudom miért!

4 éve

temzee

Mert az a child, children az meg gyerekek

4 éve

alexa20022

Azert mert a CHILDREN=TOBBES SZAM =GGYEREK es a CHILD=EGYESSZAM=GYEREK.

3 éve

aradvari

Mért nem jó ez, "a gyerekek tésztát esznek" ?

4 éve

aradvari

közben rájöttem, hogy a konkrét tésztáról van szó, elnézést

4 éve