1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Like mother, like daughter"

"Like mother, like daughter"

Překlad:Jaká matka, taková dcera

June 24, 2016

12 komentářů


kushnup

Slovo mama mi to opakovane neuznalo,slovo matka uznalo. Dle meho to je chyba.


jenda48

Bohužel, Duo cvičí slovní zásobu a trvá na překladech Mother. Matka, mum, mam, máma ,maminka. Father otec, dad táta tatínek. Atd. Už jsem se s tím smířil a nezdrźuji se tím, čas utíká velmi rychle...


Jenda-48

Jaká je matka, taková je dcera . Mělo by být přijato. To je česky.


SpojlerSow

nechápu proč "like" znamená "jaká" tak i "taková"....díky za odpověď


kacenka9

Tady proto, ze je to idiom. Tam se ne vzdy dodrzuji pravidla. Viz ceske "jaka matka, taka Katka.


Juraj196035

Toto so preložil ako: "Měj rád matku, měj rád dceru" :)


TomMorn

To je fraze? Like znamena mit rád nebo ne?


kacenka9

Fraze to je, ale 'like' , kdyz je to sloveso znamena mit rad, ale jako predlozka je to prirovnani 'jako'


Kubajz18

Preložil jsem mother jako máma a to nechce mi to vzít..


jenda48

Máma ,lépe maminka, je mom, nikoliv mother.Táta je dad, daddy nikoliv father. Na to pozor. Duolingo tyto kreace nebere.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.