Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Like mother, like daughter"

Překlad:Jaká matka, taková dcera

před 2 roky

9 komentářů


TomMorn

To je fraze? Like znamena mit rád nebo ne?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Fraze to je, ale 'like' , kdyz je to sloveso znamena mit rad, ale jako predlozka je to prirovnani 'jako'

před 2 roky

SpojlerSow

nechápu proč "like" znamená "jaká" tak i "taková"....díky za odpověď

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady proto, ze je to idiom. Tam se ne vzdy dodrzuji pravidla. Viz ceske "jaka matka, taka Katka.

před 1 rokem

kushnup

Slovo mama mi to opakovane neuznalo,slovo matka uznalo. Dle meho to je chyba.

před 1 rokem

Juraj196035

Toto so preložil ako: "Měj rád matku, měj rád dceru" :)

před 1 rokem

Jenda-48

Jaká je matka, taková je dcera . Mělo by být přijato. To je česky.

před 1 rokem

Kubajz18

Preložil jsem mother jako máma a to nechce mi to vzít..

před 10 měsíci

jenda48
jenda48

Máma ,lépe maminka, je mom, nikoliv mother.Táta je dad, daddy nikoliv father. Na to pozor. Duolingo tyto kreace nebere.

před 10 měsíci