Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Like mother, like daughter"

Překlad:Jaká matka, taková dcera

před 2 roky

9 komentářů


TomMorn

To je fraze? Like znamena mit rád nebo ne?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Fraze to je, ale 'like' , kdyz je to sloveso znamena mit rad, ale jako predlozka je to prirovnani 'jako'

před 2 roky

SpojlerSow

nechápu proč "like" znamená "jaká" tak i "taková"....díky za odpověď

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady proto, ze je to idiom. Tam se ne vzdy dodrzuji pravidla. Viz ceske "jaka matka, taka Katka.

před 2 roky

Juraj196035

Toto so preložil ako: "Měj rád matku, měj rád dceru" :)

před 1 rokem

kushnup

Slovo mama mi to opakovane neuznalo,slovo matka uznalo. Dle meho to je chyba.

před 1 rokem

Jenda-48
Jenda-48

Jaká je matka, taková je dcera . Mělo by být přijato. To je česky.

před 1 rokem

Kubajz18

Preložil jsem mother jako máma a to nechce mi to vzít..

před 1 rokem

jenda48
jenda48

Máma ,lépe maminka, je mom, nikoliv mother.Táta je dad, daddy nikoliv father. Na to pozor. Duolingo tyto kreace nebere.

před 1 rokem