1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We live in the age of techno…

"We live in the age of technology."

Fordítás:A technológia korában élünk.

January 31, 2014

4 hozzászólás


nattycongo

A technológia korát éljük?


szullone123...

A technika korában élünk - fordítás is jó, de nem fogadja el. Miért?? A technology nemcsak technológiát, hanem technikát is jelent .


vasvariistvan

Szerintem csak olyan értelemben jelent a technológia technikát (is) hogy sok egyéb mellett azt is magában foglalja.


AgnesHeged

Egy ev elteltevel ugynazt kerdezem, de nincs valtoztatas. A technika koraban elunk, miert nem jo?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.