A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boy has dinner."

Fordítás:A fiúnak van vacsorája.

0
4 éve

20 hozzászólás


Toncsi66

Jó lenne ha egyes témaköröknél lennének ilyen magyarázatok, mert szenvedünk mit kutya a kútban. Így nem értjük, hogy mi .... miért van úgy.

10
Válasz4 éve

SD-77
SD-77

Mi majd elmagyarázzuk :D

0
Válasz4 éve

rh2rd8

"A fiúnak van vacsorája" - ezt nem fogadta el. A megoldás elvileg: "A fiú megvacsorázik" - azt nem úgy kellene mondani, hogy "The boy eats dinner"? Bocsánat ha butaságot kérdeztem.

4
Válasz4 éve

smileybabyy

A reggelizni, ebédelni, vacsorázni tevékenységeket az angolban have breakfast, have lunch, have dinner kifejezésekkel kell használni. Így ebben az értelemben a has/have nem birtokot fejez ki, hanem a kifejezés része. Habár az eat/eats is használható bizonyos mondatokban. Pl.: Hurry up and eat your dinner. (Siess és edd meg a vacsorádat!)

21
Válasz4 éve

tothzoltan666

Have a break, have a KIT-Cat ;)

7
Válasz4 éve

tottamas

AKKOR mi a helyes megoldàs amit elfogad ?nem jövök rà .

-1
Válasz4 éve

SD-77
SD-77

A fiú megvacsorázik. ;)

0
Válasz14 éve

Szakiani

nekem elfogadta.

0
Válasz4 éve

gyokmacska

Felmerült egy kérdés bennem: Hogy lehetne angolra fordítani azt hogy: "a fiúnak van vacsorája"? (Azaz van mit ennie). Mert hogy a "The boy has dinner" nem ezt jelenti, ahogy említettétek.

2
Válasz4 éve

MrkKrdi

Ez engem is érdekelne

0
Válasz4 éve

lowpipi

Bakker ha elírom a szót akkor semmi se történik, de ha véletlen pontos j helyett ly osoat írok akkor egyből nem jó. :(

1
Válasz4 éve

BlankaPaula

Helyesírás helye sírás :)

0
Válasz1 éve

knightofpancakes

Nem fogadja el azt hogy: a fiúnak vacsorája van. Hanem azt irja megoldásnak hogy: a fiúnak van vacsorája. ????

1
Válasz4 éve

KittiLados

The boy has dinner (megvacsoràzik)

-1
Válasz4 éve

Vuki20

A dinner nem ebéd??

-1
Válasz11 hónapja

David220876

nem. az vacsora

0
Válasz7 hónapja

RkaSzalont

Mikrofonba kellett mondanom. Csak belefújtam, és jó lett XD

-2
Válasz3 éve

tomika.szalai

Nyami vacsi

-2
Válasz2 éve

Dani106355

Mert a másik éhezik

-2
Válasz1 éve

Anna994944

Jól mondom de ez a szar szar.

-4
Válasz2 éve