1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boy has dinner."

"The boy has dinner."

Fordítás:A fiú megvacsorázik.

January 31, 2014

14 hozzászólás


Toncsi66

Jó lenne ha egyes témaköröknél lennének ilyen magyarázatok, mert szenvedünk mit kutya a kútban. Így nem értjük, hogy mi .... miért van úgy.


SD-77

Mi majd elmagyarázzuk :D


rh2rd8

"A fiúnak van vacsorája" - ezt nem fogadta el. A megoldás elvileg: "A fiú megvacsorázik" - azt nem úgy kellene mondani, hogy "The boy eats dinner"? Bocsánat ha butaságot kérdeztem.


smileybabyy

A reggelizni, ebédelni, vacsorázni tevékenységeket az angolban have breakfast, have lunch, have dinner kifejezésekkel kell használni. Így ebben az értelemben a has/have nem birtokot fejez ki, hanem a kifejezés része. Habár az eat/eats is használható bizonyos mondatokban. Pl.: Hurry up and eat your dinner. (Siess és edd meg a vacsorádat!)


tothzoltan666

Have a break, have a KIT-Cat ;)


tottamas

AKKOR mi a helyes megoldàs amit elfogad ?nem jövök rà .


SD-77

A fiú megvacsorázik. ;)


gyokmacska

Felmerült egy kérdés bennem: Hogy lehetne angolra fordítani azt hogy: "a fiúnak van vacsorája"? (Azaz van mit ennie). Mert hogy a "The boy has dinner" nem ezt jelenti, ahogy említettétek.


MrkKrdi

Ez engem is érdekelne


lowpipi

Bakker ha elírom a szót akkor semmi se történik, de ha véletlen pontos j helyett ly osoat írok akkor egyből nem jó. :(


BlankaPaula

Helyesírás helye sírás :)


Zsolt349378

Tanulj meg magyarul írni


knightofpancakes

Nem fogadja el azt hogy: a fiúnak vacsorája van. Hanem azt irja megoldásnak hogy: a fiúnak van vacsorája. ????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.