A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boy has dinner."

Fordítás:A fiúnak van vacsorája.

4 éve

13 hozzászólás


Toncsi66

Jó lenne ha egyes témaköröknél lennének ilyen magyarázatok, mert szenvedünk mit kutya a kútban. Így nem értjük, hogy mi .... miért van úgy.

4 éve

SD-77
SD-77

Mi majd elmagyarázzuk :D

4 éve

rh2rd8

"A fiúnak van vacsorája" - ezt nem fogadta el. A megoldás elvileg: "A fiú megvacsorázik" - azt nem úgy kellene mondani, hogy "The boy eats dinner"? Bocsánat ha butaságot kérdeztem.

4 éve

smileybabyy

A reggelizni, ebédelni, vacsorázni tevékenységeket az angolban have breakfast, have lunch, have dinner kifejezésekkel kell használni. Így ebben az értelemben a has/have nem birtokot fejez ki, hanem a kifejezés része. Habár az eat/eats is használható bizonyos mondatokban. Pl.: Hurry up and eat your dinner. (Siess és edd meg a vacsorádat!)

4 éve

tothzoltan666

Have a break, have a KIT-Cat ;)

4 éve

tottamas

AKKOR mi a helyes megoldàs amit elfogad ?nem jövök rà .

4 éve

SD-77
SD-77

A fiú megvacsorázik. ;)

4 éve

Szakiani

nekem elfogadta.

4 éve

gyokmacska

Felmerült egy kérdés bennem: Hogy lehetne angolra fordítani azt hogy: "a fiúnak van vacsorája"? (Azaz van mit ennie). Mert hogy a "The boy has dinner" nem ezt jelenti, ahogy említettétek.

4 éve

MrkKrdi

Ez engem is érdekelne

4 éve

lowpipi

Bakker ha elírom a szót akkor semmi se történik, de ha véletlen pontos j helyett ly osoat írok akkor egyből nem jó. :(

4 éve

BlankaPaula

Helyesírás helye sírás :)

1 éve

knightofpancakes

Nem fogadja el azt hogy: a fiúnak vacsorája van. Hanem azt irja megoldásnak hogy: a fiúnak van vacsorája. ????

4 éve