1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A házam étteremmé vált."

"A házam étteremmé vált."

Fordítás:My house has turned into a restaurant.

January 31, 2014

13 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

miklos44

A "become" használata a "turned" helyett miért nem jó?

March 28, 2014

GergelyMol1

Attól függ hogy szólt a mondat többi része, mert ezt így elfogadja: My house has become a restaurant.

May 5, 2014

lilloka06

My house has became restaurant.

January 31, 2014

gsziszi

Became semmiképp nem jó. Harmadik alak kell

March 19, 2014

Szen732590

My house became a restaurant vagy My house has become a restaurant

December 18, 2018

miklos44

Szerintem a "turn to" és a became is helyes, ha nem miért?

May 21, 2014

senorana

Mert a turn to= fordít,fordul nekilát változik jelentéssel bír.De hogy a became~become,miért nem jó az talány számomra is,de már ezt másutt jeleztem nekik!

August 26, 2014

kormyke

"My house has changed restaurant" Nem jó?

April 18, 2015

Szen732590

"my house has changed into a restaurant" jó

December 18, 2018

Szanzs

A szótár a has become kifejezést is ajánlja. Akkor miért nem fogadja el?

March 30, 2019

IstvanMorv

Elfogadja. "My house has become a restaurant."

July 21, 2019

Sztankay54

Valószínűleg a turn azért preferált , mert egy átfordulást, átalakulást fejez ki.

April 11, 2019

Panka61068

En ugyan azt írtam, de nem fogadta el

June 28, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.