A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A házam étteremmé vált."

Fordítás:My house has turned into a restaurant.

4 éve

7 hozzászólás


miklos44

A "become" használata a "turned" helyett miért nem jó?

4 éve

GergelyMol1

Attól függ hogy szólt a mondat többi része, mert ezt így elfogadja: My house has become a restaurant.

4 éve

lilloka06

My house has became restaurant.

4 éve

gsziszi

Became semmiképp nem jó. Harmadik alak kell

4 éve

miklos44

Szerintem a "turn to" és a became is helyes, ha nem miért?

4 éve

senorana

Mert a turn to= fordít,fordul nekilát változik jelentéssel bír.De hogy a became~become,miért nem jó az talány számomra is,de már ezt másutt jeleztem nekik!

3 éve

kormyke

"My house has changed restaurant" Nem jó?

3 éve