1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat rice even though I do …

"I eat rice even though I do not like it."

Fordítás:Rizst eszem, noha nem szeretem.

January 31, 2014

29 hozzászólás


PocakHorpasz

Rizst eszem, annak ellenére, hogy nem szeretem.


Zsuzsizsuzso

Szóval az alábbiak szerint is ez a legpontosabb és legstílusosabb válasz. :)


satsuma

Rizst eszem, bár nem szeretem


lilloka06

Rizst eszem még akkor is ha nem szeretem.


hun.uk

"Eszem/eszek rizst, noha nem szeretem." jobban hangzik, magyarosabb.


EvaDemjan

Ha az even tagadó mondatban van akkor jelentése még......sem, kijelentőben még...is. Szerintem even though együtt túl sok ide!


lilloka06

az ˇevenˇ -el azt jelenti mégis eszem....ˇeven thoughˇ.....még akkor is ,vagy annak ellenére.....egyfajta fokozás


EvaDemjan

Köszönöm a válaszod! Engem az zavart meg hogy a though az önmagában jelenti azt hogy (noha, annak ellenére is, még akkor is) És az hogy az "even" ről azt tanultam hogy tagadó mondatban (még ....sem) a jelentése, és nekem így a though- val ellentétes jelentéssel bírt.


Sjanko

De jó, ugyanezt írtam, nem fogadta el... Mit írjak legközelebb ???


M21-

Annak ellenére, hogy eszek rizst, én nem szeretem. Ezt sem fogadta el, pedig lehetőségként ezt is felhozza.


elge76

"rizst eszem, holott nem szeretem." Egy másik példamondatnál elfogadta, hogy "holott", itt nem, jelentettem.


Teeborg

Megeszem a rizst még akkor is ha nem szeretem.


grrrhhh

Ezt miért nem fogadták el: Eszem rizst bár én nem szeretem.


Harga

Kicsit túlkomplikáltad. Duo megoldása jobb, érdemes megjegyezni.


johalasz46

Ámbár= habár= bár= noha= annak ellenére, hogy...= pedig = dacára annak, hogy...,stb - egymás szinonimái, de csaknem egyformák ! - Az ámbár-t elutasitotta...


Mria795705

Eszek rizst, noha nem szeretem. MIÉRT NEM JÓÓÓÓ?


SzabBla5

Rizst "eszek" és nem "eszem", ez esetben is. Miért ? Mert így helyes. Tisztelt "hun.uk" kb. hat éve beírta, hogy magyarosabban hangzik. Szerintem nem erről van szó, hanem a magyar nyelv hatalmas kifejezési lehetőségeinek ki nem használásáról, vagy rosszabb esetben a nem ismeréséről, ami egy ilyen fontos és nagyrabecsült világfórumon eléggé sajnálatos.


Babi904144

Ebben az esetben akar mindegy is eszem rizst vagy rizst eszek mindegyik jo lehetne,de inkabb az eszem rizst noha...a jobb


kakaosgyerek

Én eszek rizset bár nem szeretem. Tehát a rizset forma miért nem jó?


Merwyl

esetleg rizsát :)


kiari684797

Mert magyarul nincs olyan h rizset csak h rizst

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.