"I am fine, thank you."

Fordítás:Köszönöm, jól vagyok.

January 31, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


csi

"remekül vagyok"? A magyarok így beszélnek most? :) Hát mondjuk, angolban is van több variácíó, pl I'm great, I'm feeling awesome, stb. de a legegyszerűbb és amit legelőszőr megtanulunk az I'm fine, thank you. Gondolom magyarban a legegyszerűbb mondat az a Köszönöm jól, vagy ennek variációja.


TamasVasva

az hogy "remekül vagyok, köszönöm." miért nem jó?


Kira420796

Mert szó szerint "köszönöm jól vagyok"-ot jelent.


erzsokbaby

szotárban is megnéztem a ,, fine" szót és ott más a jelentése.


mbruno2005

A "Jól vok, kösz" nem jó :( Bár talán igazuk is van :))


Marikask

jól érzem magam, köszi - nem fogadta el


-Mb10Mr7-

Azt írtam jó. Azt írja Hoppá ez nem jó


EmmasAmbru

nekem nem fogatta el hogy én jól vagyok.


Kira420796

Köszönöm jól vagyok


LillaHorn

Köszönöm jól vagyok - ot mobdtam de nem fogadta el!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.