1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A nő megy."

"A nő megy."

Fordítás:The woman goes.

January 31, 2014

8 hozzászólás


LszlKormos

Azért van így mert most itt tanulsz! Magyarban sem mindegy melyik szót írod 'nő' vagy 'ő'


Zsolt_Siska

Meg hogy megy, vagy elmegy...


TokaiIstva

Nem fogadta el a walks szót miért????


szirmill

a walk inkább sétált jelent, a go a megy


johalasz46

Jelenteni kell. Más esetekben jónak számít.- 2021.01.


Dudaskriszti

Akkor ezt miert nem fogadja el


Jzsefgosto

A go miert nem jo goes valami ragozás?


DZoli6

Igen. Jelen időben az igék E/3. személyben "s" végződést kapnak.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.