A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Melyik az?"

Fordítás:Which is it?

4 éve

6 hozzászólás


timike1
timike1

which one is jó. go kockák go

4 éve

Alabamasraya

nekem nem fogadta el

4 éve

Andras24

Nekem se :D szerencsére nem vette észre hogy kihagytam az is-t

4 éve

Riri401

nekem észrevette Az miért nem jó,hogy Which it?????

4 éve

d_bryn

Azért, mert az angolban szerepelnie kell a létige ragozott formájának a mondatban. A magyar nyelvben nem tesszük ki, mert akkor úgy hangzana "Melyik (van) az?" Az angol viszont pont így használja, ezért nem jó a Which it, hanem a Which is it.

3 éve

edelente

Which that is? miért nem jó?

3 éve