1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Melyik az?"

"Melyik az?"

Fordítás:Which is it?

January 31, 2014

7 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

edelente

Which that is? miért nem jó?

March 14, 2015

n.k.zsuzsa

Inkább which is that?

August 29, 2019

timike1

which one is jó. go kockák go

January 31, 2014

Andras24

Nekem se :D szerencsére nem vette észre hogy kihagytam az is-t

February 10, 2014

Riri401

nekem észrevette Az miért nem jó,hogy Which it?????

August 8, 2014

d_bryn

Azért, mert az angolban szerepelnie kell a létige ragozott formájának a mondatban. A magyar nyelvben nem tesszük ki, mert akkor úgy hangzana "Melyik (van) az?" Az angol viszont pont így használja, ezért nem jó a Which it, hanem a Which is it.

May 8, 2015

Alabamasraya

nekem nem fogadta el

February 6, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.