1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Melyik az?"

"Melyik az?"

Fordítás:Which is it?

January 31, 2014

10 hozzászólás


Mickey719886

"Which one is it" Elfogadja


timike1

which one is jó. go kockák go


Andras24

Nekem se :D szerencsére nem vette észre hogy kihagytam az is-t


Riri401

nekem észrevette Az miért nem jó,hogy Which it?????


d_bryn

Azért, mert az angolban szerepelnie kell a létige ragozott formájának a mondatban. A magyar nyelvben nem tesszük ki, mert akkor úgy hangzana "Melyik (van) az?" Az angol viszont pont így használja, ezért nem jó a Which it, hanem a Which is it.


Alabamasraya

nekem nem fogadta el


edelente

Which that is? miért nem jó?


KdrSrika

Én is azt nem értem hogy Which that — ot miért nem fogadta el


n.k.zsuzsa

Hiányzik az ige.
Which is that?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.