1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Figyelek kivéve amikor beszé…

"Figyelek kivéve amikor beszél."

Fordítás:I listen except when he speaks.

January 31, 2014

57 hozzászólás


enikotomori

A she speaks előtt "whe" szerepel "when" helyett.


EdinaKovcs

Igen, emiatt rontottam én is.


budavari-takacs

Szintúgy, bosszantó.


david.szab1

Majd kijavítják őket. Én örülök ennek a programnak, már sokat fejlodtem


mmihalyjanos

A program készítők is emberek, így tévedhetnek. Én nagyon elégedett vagyok velük. Különösen az ár/érték arány nagyon kedvező....


szs50

Büszke vagyok magamra, és sejtettem, hogy sajtóhiba. Veled meg teljesen egyetértek.


helyes29

akkor ez egy nagyon jo megérzés lehetett és szint ugy büszke vagyok rád ez biztosan valahonaan belülröl jöhetett.


kivancs77

A legjobb es leghasznosabb nyelvi program, amivel eddig talalkoztam. Szerintem nem kellene magyarkodni. Oruljunk, hogy mukodik a mi nyelvunkon is!


blghgbr

A "he talks" nem elfogadható szinoníma?


unique.chris.adam

Szerintem nagyon jó program. Ne felejtsük el, hogy program, nem angoltanár! Amúgy nálam javítva van.


Csaba6

Úgy látszik nem sikerül javítani.


rpdNagy
  • 1 fő: jómagam...

helyes29

te is tudod hogy lelked mélyén még érzel irántam valamit :D


EszterKovc

nekem már elfogadta


helyes29

Hogy lehet valakinek ekkora a fasza?


Bacy85

Hibás a kérdés....


Normilmon

Én is... Volt valaki aki elküldte a hibát?? :-) Én megtettem, remélem mielőbb javítják, mert egyébként zseniális a program!!


helyes29

tudom hogy tetszem neked csak nem akarok vele kérkedni.


Eniko3

na végre ezek is hibáznak... :)


Rudibacsi

Egy betű lemaradt ,, whe''.


maria.voro

jó, mert én is ez miatt rontottam :(


Schwarzchef

Ugy latom, nem vagyok egyedul... :-(


kivancs77

I listen except when he speaks. szerintetek a WHEN feltétlen kell a magyarból angolra fordításnál?


csicsok72

de jo en is elrontottam :D


data4626

Fekete PONT! Még mindig nincs kijavítva!


barbara.sz5

En is ezert veszitettem pontot :-(


alizfarkas

Whe szerepel when helyett


attilaki

mindenki emiatt ront ez kikéne javítaniuk


IstvnSzeke1

"Vicces" feladat :( javitani kell!


RubinMse

Én is ezt rontottam, kijavíthatnák már.


suvkat

nem az a bosszantó, hogy vannak benne hibák, hanem az, hogy ennyien jelentjük, és még mindig nincs javítva


Judy597

akkor most hiba a programban a whe, vagy a she-nél az kell?


zsozsotot

Még mindig nincs kijavítva!


SzabolcsWi

Még jó,hogy nem olvastam el rendesen. Így nem rontottam el.


helyes29

bazdki feri! neked nem a vidi mecset kéne fujni?XD


Zerka...

A "when" szóból hiányzik az 'n' betű.


Zerka...

A she speaks előtt "whe" szerepel "when" helyett.


777Mese777

a hibásan leírt választ nem jelőltem, ezért elvesztettem egy életet.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.