1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Good night!"

"Good night!"

Fordítás:Jó éjszakát!

January 31, 2014

194 hozzászólás


Mrk836480

Nem és nem fogadja el kimondva a night-ot


GrtaNemest

Velem is ez történt. Vagy hússzor próbálkoztam de egyszer sem fogadta el!! Borzalom.


RockyReka

Én már vagy százszor elmondtam a mondatot a hallott akcentussal de nem jó neki


Emke439130

Nekem sem fogadja el. Mindenféle bonyolult mondatokat igen, a night-t nem. Nem értem.


FehrAnna8

Pontosan így vagyok én is!! Eddig elfogadta ahogy mondtam, most nem . Az egész kecke pontszáma elveszik, mert ez az utolsó. Ilyenkor i a teendő?


Kinga611336

Ilyenkor nyomj rá arra, hogy most nem tudok beszélni és tovább megy. :D


denesne.iren

Ez tényleg elképesztő, fogalmam sincs, miért nem fogadja el.


Katalin111828

Kipróbáltam hogy mi lenne ha előbb night-ot mondanám és utánna a good- ot , és úgy már elfogadta


davidtothme

Google fordítóval is felmondattam és azt se fogadta el. Xd


Dora416109

Nekem is ez volt az ötletem xd


RockyReka

Ugye! Nagyon idegesítő! Már vagy ezerszer elmondtam a mondatod a hallott akcentussal, de nem fogadja el!


Katalin111828

Nekem se szokta elfogadni .


Unni0731

Night night- ot kell mondani , azt elfogadja. Korábban megfejtették már a rejtélyt.


vilma735553

????? Miért nem fogadja el már 50- szer kimondtam


StellaBuda1

Nekem sem!! Valami 10-szer próbáltam kimondani a "night" -ot..


Laci269094

Ha azt mondom be,hogy "night night"(így,duplázva)akkor egyből elfogadja. Próbáld ki!


bagambandi

Köszi, bejött.


SebkAttila6

Bakker igaz! Agyam eldobom. :) De hogy jottel ra???? :D


VassOrsoly3

Köszi, tényleg elfogadta


roland.kovacs

Hihetetlen, tényleg működik! Köszönöm!


LucaHartay

Köszönöm, így sikerült


komondip

Mindig az van hogy a good jó a nightot pedig soha nem fogadja el bárhogy mondom


komondip

Jól mondtam de nem fogadta el harmadszorra sam


MakaiAndre4

Én is hiába mondom, a good-ot elfogadja, a night-ot nem


RichardHader

"Night, Night" a megoldás


BotosLajos1

Áááá csak szereti a hangomat hallani


PankaKovcs

Ja velem is ezt csinálja


ablanka17

azt írtam hogy jó estét és nem fogadta el


kiralyfoldi

Mert az este evening lenne! :)


MDani07

Szerintem angolul kellet írni


Klementina2007

Emberek angolul kell beírni de írja is a szöveg hogy mit és hogy csinálj!


Jnos363519

A good night-ot nem fogadja el sehogy sem. Úgy sem ahogy a program mondja.


Viola273125

Bárhogy mondom, nem fogadja el.


PardiZsolt

Kipróbáltam Laci269094 javaslatát, és tényleg jó, amikor kétszer mondom a 'nájt'-ot! Lehet, hogy ez máskor is hasznos lesz?


Pter638816

Vagy kétszer kell mondani night (semmi egyéb) vagy "night bazd meg" és akkor jó (miután kellőképpen felidegesített)


JULIANNA110742

Night night. Elfogadja


JULIANNA110742

Night night! Rögtön jó lesz


Unni0731

Ezen a feladaton korábban annyit bosszankodtam,


wDw4OcK7

Jó éjszakát írtam,nem fogadta el jó felelet el. Miért?


FrancoLing

Jó éjt sem jó?


Harga

Nekem így elfogadta: "Jó éjt."


Boszorka

én ezt írtam, mégis rossznak írja!


Harga

Előfordul ilyen, azért ne keseredj el.


Mrk836480

Nem és nem fogadja el


komondip

Sosem fogadja el nekem


Kata237452

Hárman is bemondtunk angolul, de semmit sem fogad el...


evezo

Velem sincs megelegedve. A night ot nem tudom kimondani, de barcsak tudnam mi a hibam!


gy.kulics

Nem fagadja el a kiejt még a fesőfoku angol nyilvzsgával rendelkező Lányomtól sem.


SebkAttila6

Kikapcsoltatok a hatter zenet? :) aaa amugy nekem sem fogadta el. :)


KovcsAnna931918

Nem fogadja el a good night-ot bárhogy mondom ki.


Andrs202843

Good night! nálam se fogadja el ha bemondom, a good jó a night viszont nem :(


Velcuthimmorhar

Nem fogadja el a night szót, akárhogy is ejtem ki.


j.adrienn

A night-ot valóban nem fogadja el, sehogysem


Panni576319

10-edjére sem fogadja el.


Balzs153599

Egyszerűen nem hajlandó elfogadni a kimondott "night" szót. Nagyon sokszor próbáltam, esetenként különböző ember is helyettesített.


Pinke_Balazs

Kb 20x próbáltam mondogatni neki, aztán megpróbálta feleségem is a felsőfokú angol nyelvvizsgájával, de úgy látszik egyikünk sem tud angolul kezdő szinten...


Pinke_Balazs

Megvan a megoldás! Azt mondtam good night helyett, hogy "NÁJT BAZMEG!" és rögtön elfogadta... Bezöldült a good is meg a night is. :P Annyira jó ez a program...


korbely

Köszi a segítséget!


Laci269094

Miért van az,hogy a "good night"-ot nem fogadja el,csak a "night night" szöveget?


Eva892418

Nekem sem fogadja el a "night" - ot. Ez egy rendszerhiba szerintem.


bmickey

This is a mistake!!!


ZsuzsannaM747438

Bosszanto,hogy akákmit csinalok nem fogadja el!!!!!!


LszlPnti

Nem fogadja el a night - ot!


JULIANNA110742

Hibás az elfodadási mechanizmus. Mit lehet azon rosszul mondani hogy: night??


RzsaImre5

Bosszantó!! Javítsanak valamit rajta, mert elveszi az ember kedvét, hogy sehogysem fogadja el!!


Kisvirg16

Lehetetlen,hogy elfogadja,piszok idegesítő, már ezerféle hangsúllyal is megpróbáltam, lassan,gyorsan,sehogysem jó.


JULIANNA110742

Nem és nem! Csináljanak már vele valamit mert ez nem jó így. Elvesz pontot, nem lehet továbblépni. Nem hiszem hogy mindenki rosszul ejti ki!


Balazs8336

Látom 49 üzenet után sem sikerült kijavítani


Pter638816

Azt kell mondani "night night" és egyből elfogadja


Eva-Kata2-5

nem fogadja el, nem tudom miért! talán programhiba, ha ilyen sokan panaszkodunk?


Eva-Kata2-5

ha ennyien panaszkodunk, talán máshol van a hiba!


Tndi397702

Nem fogadja el a bemondott night-ot.


JutkaSDG

Miert utasít el rendszetesen a gyakorlásnál???


Ferkoberko

Nem fogadja el a nightot :(


Nancy782457

Érdekes hogy minden összetett mondatom hibátlan, de a good night-ot a lecke végén nem fogadja el.


SissyS.

Nem fogadja el :(


OrosziOrso

Sokadszorra azt mondtam hogy nigt, így magyarul. És az lett jó!


klaril

Nekem sem fogadja el a night-ot,már sokadszorra!!!?


klaril

Tényleg kétszer kell mondani a night-ot, csak akkor fogadja el


JuhszSndor17

Nekem sem fogadja el a nightot sehogyan sem.


JuhszSndor17

Nem fogadja el a night-ot semmiképpen.


BustyaGabr

Katasztrófa. Született angoltól nem fogadja el a night t. Javítani kellene a programot!!!!


esz3r

Nem fogadja el miért???


vidmjozsef

Velem is ez történt , kérem a hiba javítását


Viki129470

Nem fogadja el csak nem értem miért nem


Zoli744427

Nekem sem fogadja el a night szót


nzspecial1

Fel baszta az agyam az a night


ildiko83269

nem vagy egyedül


klaril

Miért nem fogadja el a night-ot??? Valamit javítani kéne, nem?


Eszter521898

Nem fogadja el ötvenedjére sem.


NanduBoy

Nekem sem fogadja el a good night - ot


HegedsSndo7

Nem fogadja el a jo ejt.már elkültem melegebb éghajlatra.


kari1961tibi

Idegesítő, a night számára érthetetlen.


Sodo679920

Nem fogadja el a night ot.Ahogy látom nem csak nekem.Keserves.


Sodo679920

Nem fogadja el a night-ot.Ahogy látom nem csak nekem.Keserves


Pollak_Janos

Igen,nekem sem fogadja el. Köszi a tippet! Night night-al működik. Botrány,hogy nem javítják...


bmariann1

Legalább harmincszor próbálkoztam, mindhiába. Jól felhúzott, akkor néztem meg a hozzászólásokat és megnyugodtál, hogy egy cipőben járunk. A night night tényleg működik (:


Tams357161

Szintén így volt


ildiko83269

sosem fogadja el, borzalom!!!


germanboy_

Mondd úgy : "goood náááááááááájt" majdnem énekelve, nevetve viccelődve, úgy elfogadta. Talán ötödször csinálom végig az első gyakorlattól az utolsóig, de ez a feladat itt sz elején a "legnehezebben teljesíthető" :)


ildiko83269

Köszi szépen a jó tanácsot. Sikeres és eredményes tanulást kívánok!


ErzsbetGug

Ez szórakozik velem. Nem fogadja el szazadszorra sem pedig a többi feladatoknal meg elfogadja.


drIglinBak

Nem engedi befejezni ezt a leckét, mivel nem fogadja el a kimondott mondatomat. Most akkor mi van????. Le sem pontozza


drIglinBak

Beolvastam neki: huszadszorra mondom a mondatot és miért nem fogadod el. Ezt elfogadta hihi ,megijedt.


IstvnSzab406367

Szintén nem fogadja el.


Judit652307

Nem fogadja el sokadjára sem!


NanduBoy

Amelyik szót nem érti, azt ismételd meg, nálam ez bevalt, meg ha mondatban van is a szó..


Judit652307

Nem fogadja el sokadjára sem a good night - ot!!!!


mariaturbu

Nem fogadja a night szót, vagy 10-szer próbáltam. ..


PeterPahocsa

Telefonnal rögzítettem ahogyan ő mondja, azt játszottam vissza neki, de a "night"-ot úgy sem fogadja el...


csibe1982

Mivel sehogy nem akarta elfogadni a goodnight ot ezért másik eszközzel fölvettem ahogy ő mondja majd le játszottam és azt sem fogadta el. De köszönöm a tippet a night night tényleg bejött.


bazsa25

Jxjdnekgmjlgkgkgngkglkfkrjfkfmfmglgkgkgkgkmgmfmtmfmfmgmtkgkfkshdhchlfjdjfjfjfnjdjfjdjfndjdndmdkfnkfmfkfkdkdkdnjdddddfnfkfkfkfkrjfjjrjdjkcjckdjdkdkkdkdjdkndnfndndnxnndndndjdkjdnfjfjdjndjdjdkdkdkdkdkkdkdkdkdjdkrkrkkrkrkfkdkdkkdkdkdkfkffkkfkdkdkdkdkkdkfkdmkmlklljflf


Annamaria235146

Röhejes, ki sem ejtem a számon a szót de már is rossznak írja ! A emberkék egysze így máskor másképpen ejtenek ki szavakat. Most tanuljunk, vagy csak mennyen valamivel el az időnk. És menjünk rendes angol tanárhoz ?


JuditTth194444

Nagyon bosszantó!!!! Miért nem javítják ki ennyi jelzés ellenére????


Kra179975

Nem fogadja el a night szót pedig még egy másik fordító programmal is felmondattan


ko.end74

Nem érzékeli amit mondok....a night bárhogy mondom nem fogadja el


krezso

Sajnos ez nem működik, kár próbálkozni!


HunyadiSza

nem müködik!


szilviaoravecz

Nálam is, pedig jól mondom a night szót állandóan bepirosozza! Hibás a program!!!


Annamaria235146

Törölni kellene, mert idegbajt kapnak tőle az emberek !!!!!!


Annamaria235146

Kiabálva próbálják ! Úgy elfogadja ! Már mindenkinek kezd unalmas lenni , hogy nem törlik.


gizellalev

A night szót nem fogadja el.


Gyuri137057

Nekem sem fogadja el a night-ot... O.o


Gyuri137057

Nekem sem fogadja el, pedig jól ejtem... O.o


ZicsViktri

Nem fogadja el a nightot már vagy 50szer próbáltam


levendula05

Miért nem fogadja el? Kb 30* mondtam már. Régebben elfogadta!


levendula05

Miért nem fogadja el???


gizellalev

Nagyon sokszor elmondtam, kérem jelezze mi a hiba, a jelzéseknél egyéb oknál volt a pipa


gizellalev

Legalább 30 szor próbáltam, egyéb okot mutat


gizellalev

Nem fogadja el a night szót, volt esethogy a good szót nem is mondtam azt mégis


ferenczendrene

Nem akarja elfogadno


KovcsKornl13

2021.03.23-an jelentettem, hogy valami technikai hiba lehet. Majd meglátjuk, történik- e valami változás.


gizellalev

Megint szórakozik, nem értem


gizellalev

Ezt többször eljátsza, utána hiba hiba hátán


LucaHartay

Nem értem, úgyhogy kikapcsolom egy órára a beszédet


gizellalev

X-szer próbáltam, szerintem probléma van


BaloghZsol396570

Guud hááájt a megoldás . De nekem már a k. anyád-at is elfogadta


BaloghZsol396570

Guud háájt a megoldás


ZsuzsannaM747438

Akarhogy mondom,nem fogadja el!!!!!


annus2007

Nem gogadja el a night szót akárhányszor mondom


EditSarnya

Nállam is ugyan ez a helyzet.


Annamaria235146

Valamit csinálni kéne ! Operátort felébreszteni !


DvnyiIldik

Itt valami nagyon nem stimmel.


erzsebet42

Nem fogadja el a night szót!


AnikCsatri

Századjára sem fogadja el


AnikCsatri

A dupla night nekem is bejött Köszi


becher425368

Nekrm sem fogadja el. Kuka


becher425368

Nekem sem fogadja el. Idegesítő!


MtOlgyay

Sehogy sem fogadja el a night-ot!


Unni0731

Ha picit visszaolvastok, láthatjátok, hogy leírták, hogy night night- ot kell mondani. Azt elfogadja.


LdiaApagyi

Nekem sem fogadta el!!


LdiaApagyi

Nekem sem fogadta el!!


SndorRzsa

"Nájt bazmeg" tényleg jó. 2021.04.18.


KatalinEri3

Ezt soha nem fogadja el,gatya:))


KatalinEri3

Mondja már meg valaki hogy mondjam hogy tovább elngedjen.


KatalinEri3

A good-ot kell hosszan akkor elfogadja.


Dorothy5296611

Én nekem egyszerűen nem fogadta el rengeteget próbáltam. Mondjuk végül nekem úgy fogadta el hogy night es igy is ejtettem ahogy irjuk


HidasiD

Nekem se fogadta el, de kb 20. próbálkozásra nagyon lassan mondva sikerült


vaNmeth3

Nem fogadja el!!!!


Vivien848547

Nekem sem fogadja el a night-ot...


BerekWY1

Agyrem ez a kifejezes


ReszetElek

ugyanaz a night szóval


Gaborpasztore

Nem fogaja el a kiejtest


Zoli630317

Nekem sem fogadja el kimondva a Good night!-ot


Lajcsiszelet

Nem fogadta be a night-ot


DvnyiIldik

Nem kéne ezt csinálni


Karcsi567051

Nekem se fogadja el


kugleranna

Velem is ez a helyzet. Bárhogy mondom a night szót nem fogadja el.


gubas1

Most 20210526 an sem fogadja el a night ot...


dzsodzso

Sziasztok, vissza visszatérek ehhez a témához és én is így jártam ahogy ti is, nekem a végén német kiejtéssel fogadta el


IstvnKomro3

Ugyan ez van nálam is


LajosKovcs9

Szopat mindenkit


Edit789738

Nekem sem fogadja el sehogyan. Máshol igen de itt nem.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.