1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Good night!"

"Good night!"

Fordítás:Jó éjszakát!

January 31, 2014

24 hozzászólás


jankuci12

azt írtam hogy jó estét és nem fogadta el


kiralyfoldi

Mert az este evening lenne! :)


BogyaPatri

Nem az az te az hogy nighi


mtyuslszl2

Szia én nekem sem fogatael!


BogyaPatri

Mert azt jelenti hogy jó éjszakát


MDani07

Szerintem angolul kellet írni


BotosLajos1

Áááá csak szereti a hangomat hallani


PankaKovcs

Ja velem is ezt csinálja


FrancoLing

Jó éjt sem jó?


Harga

Nekem így elfogadta: "Jó éjt."


laszlogabo1

Nem fogadta el a Jó éjszakát


Lewis147044

Nekem sem fogadta el :)


wDw4OcK7

Jó éjszakát írtam,nem fogadta el jó felelet el. Miért?


Boszorka

én ezt írtam, mégis rossznak írja!


Harga

Előfordul ilyen, azért ne keseredj el.


BrcskBrigi

Nem fogadja el, pedig helyes


Mrk836480

Nem és nem fogadja el


Mrk836480

Nem és nem fogadja el kimondva a night-ot


komondip

Jól mondtam de nem fogadta el harmadszorra sam


komondip

Sosem fogadja el nekem


komondip

Mindig az van hogy a good jó a nightot pedig soha nem fogadja el bárhogy mondom

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.