A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Good night!"

Fordítás:Jó éjszakát!

4 éve

11 hozzászólás


jankuci12

azt írtam hogy jó estét és nem fogadta el

1 éve

kiralyfoldi

Mert az este evening lenne! :)

1 éve

tikken5797

Ná lamis ez volt

3 éve

Edina2767

Aszt irtam jo északát és kijavitotta ugy hogy jo éjszakát!!!

3 éve

tibonova

És ha valahova úgy fogod írni, hogy aszt, ki fogja javítani arra, hogy azt, mert így helyes. ;)

3 éve

BotosLajos1

Áááá csak szereti a hangomat hallani

2 éve

sz.vani10

mi van nem fogadta el??????????!!!!!!!!!!!! x_x

1 éve

laszlogabo1

Nem fogadta el a Jó éjszakát

1 éve

Lewis147044

Nekem sem fogadta el :)

9 hónapja

wDw4OcK7

Jó éjszakát írtam,nem fogadta el jó felelet el. Miért?

7 hónapja

FrancoLing

Jó éjt sem jó?

1 hónapja