Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Oni przedstawiają mnie ich rodzicom."

Tłumaczenie:They introduce me to their parents.

4 lata temu

5 komentarzy


jankobill

They present me to their parents-jest chyba bardziej na czasie/więcej używane

3 miesiące temu

szczebrzeszynek

czy moze byc bez to ?

4 lata temu

Maxiimumr

Nie, ponieważ bez "to" to zdanie zmieniłoby całkiem sens i znaczyłoby (tak mi się wydaje, niech ktoś mnie jeszcze w tym upewni) "Oni przedstawiają MI swoich rodziców" (swoich/ich rodziców - their parents)

A "to" jest takim... jakby nakierowaniem w zdaniu, nie wiem jak to wytłumaczyć, musisz to "poczuć". :D

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Trochę tak, trochę nie. Tak jak powiedziałeś, nie możemy opuścić to, ale dlatego, że inaczej zdanie w ogóle nie miałoby sensu.

przedstawić kogoś komuś = to introduce somebody to somebody

Oni przedstawiają mi swoich rodziców = They introduce their parents to me.

4 lata temu

Maxiimumr

Kurcze, to jest właśnie to, człowiek myśli, że już umie zasady działające całym językiem angielskim, a tu się okazuje, że jeszcze popełnia te wszystkie "małe" błędy logiczne. :D Oczywiście, że jest jak mówisz, dzieki za sprostowanie!

4 lata temu