"Idrinkwater."

Fordítás:Vizet iszom.

4 éve

37 hozzászólás


Terkamerka

Igen

4 éve

antonia1777

De jó

4 éve

Joci424643

Ez jó játék

3 éve

edua2008

Ja

10 hónapja

Petra171

Az

3 éve

kirlyficko

De nekem mindegyik jo volt ide csak ész kel :)

1 éve

Jehuda4

A helyes fordítást írtam be, kisbetűvel kezdve a mondatot, de nem fogadta el..

1 éve

ozovard

ezt irtam egyik válasznak nem volt jo

4 éve

lilla810376

Szerintem konnyu egyebkent is ha kozben mashol is tanulsz vagy mar tudtal akkor is bazi konnyu

1 éve

Harga
Harga

Nálam nem látszik, hogy ezt kinek válaszoltad.

1 éve

Jehuda4

Bocs, nem angolul írtam be, hanem magyarra fordítottam.

1 éve

PterNagy974636

Vizet iszok. Nem pedig iszom

10 hónapja

TthGbor966323

én vizet iszok , nem vizet iszom!

8 hónapja

sftomee

. Most akkor mivan? Jó így vagy nem?

4 éve

SD-77
SD-77

Hogyan?

4 éve

bpeti06

3 éve

kiskocka11

ha én iszom a vizet akkor egyes szám első személyt jelent, nem?

4 éve

bpeti06

de

3 éve

diosmano

Khmm... "Iszom vizet" mióta értelmes mondat??

4 éve

kaizermate

En.......EN(!)......vizet iszom...

2 éve

OroszPter

Vizet iszom :)

4 éve

blanki2004

Hogy van ez angulul

4 éve

bpeti06

sajna nem lett nekem jó

3 éve

tundercsaj9

Most akkor hogy???

4 éve

bpeti06

nem mondok semmit, mert én hibáztam

3 éve

bpeti06

úgy, hogy jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 éve

bpeti06

jó nektek, hogy nektek jó

3 éve

Viktor231982

Azèrz mert bèna vagy petike

3 éve

anzsika90

Nem jó

4 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.