1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I drink water."

"I drink water."

Fordítás:Vizet iszom.

January 31, 2014

60 hozzászólás


kirlyficko

De nekem mindegyik jo volt ide csak ész kel :)


Jehuda4

A helyes fordítást írtam be, kisbetűvel kezdve a mondatot, de nem fogadta el..


1s1xx

Hát igen van ilyen te$$.kemény az élet (mint a dzsungel)


SuriBoglrk

Szííííííííííííííííívás


kiskocka11

ha én iszom a vizet akkor egyes szám első személyt jelent, nem?


1s1xx

Ma pizsama partit tartunk már csak egy kiskocka hiányzik átjössz


[törölt felhasználó]

dratth8

    Ha Többes szám 3. Személybe isznaK (K a vége) Akkor én (Egyes szám 1. Személy) Iszom! De ez a mondat körülményeitől is függ! (pl.: Én festeK EGY falat. vagy Én festeM A falat.

    Erre érdemes odafigyelni ! ♥️♡♥️♡♥️♡♥️


lilla810376

    Szerintem konnyu egyebkent is ha kozben mashol is tanulsz vagy mar tudtal akkor is bazi konnyu


Joln14

    Ich möchte in Zukunft English und Deutsch parallel üben, wenn es möglich ist.


JzsefnHusz

    Nincs a válaszok között drink


BakosAndre3

    Én pon vizet ittam!!!!!


BorosDomin3

    Annyit irtam hogy haza iszom


PterNagy974636

    Vizet iszok. Nem pedig iszom


daisymyramoon

    Szép magyar nyelvben az -ik-es igék e/1 végződése -m.


SuriBoglrk

    Ragozás kérdése, mert van tárgyi és alanyi ragozás.


CservgJnos

    Bocsi egy kicsit .az iszok ról,ez nem a nyelv szabályok ról szól.elsősorban tály jellegü.Ezt az egészet nem másnak mit azoknak a nagyonkedves nyelvújigtóin nak köszönhetjük.Akik szerintem csak beakartak a magyar nyelvbe keverni.ijen a j ly és példa" attila vagy atilla,amiből igazán a második a helyes.


Imre310337

    Most vare ,v. Vótőr?


csabca3

    Az vóter, nem varö mert így ejti.


RzsaHannaR

    Helyes megoldás: Vizet iszom. Amit én írtam: Megeszem a vizet. Ugyan azt jelenti de mégse jó


giUJcS

    Hibátlanul válaszoltam,mégis rossznak tüntette fel.


learning717

    Jó választ adtam meg


sftomee

    . Most akkor mivan? Jó így vagy nem?


    [törölt felhasználó]

ozovard

      ezt irtam egyik válasznak nem volt jo


blanki2004

      Hogy van ez angulul


diosmano

      Khmm... "Iszom vizet" mióta értelmes mondat??


Jehuda4

      Bocs, nem angolul írtam be, hanem magyarra fordítottam.


kaizermate

      En.......EN(!)......vizet iszom...


TthGbor966323

      én vizet iszok , nem vizet iszom!


ElekesPanni

      Az iszik ik-es ige ezért iszom a helyes. Vannak persze kivetelek. Pl.: hazudik- hazudok


SuriBoglrk

      Ragozás kérdése!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Itob_YouTube

      Eléri az a komment a -20 as értékelést?


tundercsaj9

      Most akkor hogy???


      [törölt felhasználó]

        nem mondok semmit, mert én hibáztam


        [törölt felhasználó]

          úgy, hogy jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


          [törölt felhasználó]

            sajna nem lett nekem jó


            [törölt felhasználó]

              jó nektek, hogy nektek jó


Viktor231982

              Azèrz mert bèna vagy petike


SuriBoglrk

              Írj meg tanulni! :P


1s1xx

              Miért ne lenne jó?

              Kapcsolódó fórumok

              Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.