1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I drink water."

"I drink water."

Fordítás:Vizet iszom.

January 31, 2014

41 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Terkamerka

Igen

February 5, 2014

antonia1777

De jó

October 25, 2014

Joci424643

Ez jó játék

November 11, 2015

edua2008

Ja

February 23, 2018

Petra171

Az

January 10, 2016

kirlyficko

De nekem mindegyik jo volt ide csak ész kel :)

February 22, 2017

Jehuda4

A helyes fordítást írtam be, kisbetűvel kezdve a mondatot, de nem fogadta el..

October 29, 2017

kiskocka11

ha én iszom a vizet akkor egyes szám első személyt jelent, nem?

July 8, 2014

bpeti06

de

March 1, 2015

lilla810376

Szerintem konnyu egyebkent is ha kozben mashol is tanulsz vagy mar tudtal akkor is bazi konnyu

October 15, 2017

PterNagy974636

Vizet iszok. Nem pedig iszom

March 14, 2018

dratth8

Ha Többes szám 3. Személybe isznaK (K a vége) Akkor én (Egyes szám 1. Személy) Iszom! De ez a mondat körülményeitől is függ! (pl.: Én festeK EGY falat. vagy Én festeM A falat.

Erre érdemes odafigyelni ! ♥️♡♥️♡♥️♡♥️

July 4, 2019

ozovard

ezt irtam egyik válasznak nem volt jo

August 22, 2014

kaizermate

En.......EN(!)......vizet iszom...

April 21, 2016

Jehuda4

Bocs, nem angolul írtam be, hanem magyarra fordítottam.

October 29, 2017

TthGbor966323

én vizet iszok , nem vizet iszom!

May 17, 2018

ElekesPanni

Az iszik ik-es ige ezért iszom a helyes. Vannak persze kivetelek. Pl.: hazudik- hazudok

August 9, 2019

CservgJnos

Bocsi egy kicsit .az iszok ról,ez nem a nyelv szabályok ról szól.elsősorban tály jellegü.Ezt az egészet nem másnak mit azoknak a nagyonkedves nyelvújigtóin nak köszönhetjük.Akik szerintem csak beakartak a magyar nyelvbe keverni.ijen a j ly és példa" attila vagy atilla,amiből igazán a második a helyes.

February 3, 2019

Imre310337

Most vare ,v. Vótőr?

June 13, 2019

sftomee

. Most akkor mivan? Jó így vagy nem?

February 9, 2014

SD-77

Hogyan?

February 13, 2014

bpeti06

March 1, 2015

OroszPter

Vizet iszom :)

September 23, 2014

blanki2004

Hogy van ez angulul

September 25, 2014

diosmano

Khmm... "Iszom vizet" mióta értelmes mondat??

November 16, 2014

Duolingofan01

Eléri az a komment a -20 as értékelést?

July 19, 2019

bpeti06

sajna nem lett nekem jó

March 1, 2015

tundercsaj9

Most akkor hogy???

May 25, 2014

bpeti06

nem mondok semmit, mert én hibáztam

March 1, 2015

bpeti06

úgy, hogy jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

March 1, 2015

bpeti06

jó nektek, hogy nektek jó

March 1, 2015

Viktor231982

Azèrz mert bèna vagy petike

August 17, 2015

anzsika90

Nem jó

April 28, 2014

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.