1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He eats bread."

"He eats bread."

Fordítás:Kenyeret eszik.

January 31, 2014

19 hozzászólás


EvaFerencz

Miert kell az "eat" utan az "s" ?


DnielPlfal

E/3-ban az ige s-t kap.


singzoli

Oda teheted az Ő-t ugy is elfogadja. Pl: Ő kenyeret eszik.


kaizermate

Az eat es az eats nem egyre megy ? Letszi' valaszoljatok!;/


2016gyerek

Én is mindig keverem! De nekem nem szabadna, mert angoltanár az apukám. :-))


girl897755

Eat : bármi , ami nem E/3 Eats : E/3


lsasa2

E/3ban az ige kap egy s végződést


dino791

Its bread ..ez kenyér


Egybaba

ErikaDoka igazad van


ErikaDoka

magyar nyelvben az igeragozása miatt elhagyható a személyes névmás


KovcsKleop

Köszönöm.Ez pont jòl jött.


Adamjo

Nekem olyan mintha it's et mondana az eats helyett és így eléggé félreérthető.


marton.hor

Akkor szar a mikrofonod


zoli07

Het szar mert az azt jelente o iszik


HavasiPann

De az s azért kell mert ő

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.