1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He eats bread."

"He eats bread."

Fordítás:Kenyeret eszik.

January 31, 2014

18 hozzászólás


EvaFerencz

Miert kell az "eat" utan az "s" ?


Farbatos

Mert a she-he-it után lévő ige végére s betűt kell írni


DnielPlfal

E/3-ban az ige s-t kap.


singzoli

Oda teheted az Ő-t ugy is elfogadja. Pl: Ő kenyeret eszik.


barbi397933

Én már úgy próbáltam d e nem jó úgy az ő kenyeret eszik ez nm jo


SandorBart4

Ugy hallom she nem he


kaizermate

Az eat es az eats nem egyre megy ? Letszi' valaszoljatok!;/


kibumiestar

Én is mindig keverem! De nekem nem szabadna, mert angoltanár az apukám. :-))


girl897755

Eat : bármi , ami nem E/3 Eats : E/3


lsasa2

E/3ban az ige kap egy s végződést


dino791

Its bread ..ez kenyér


Egybaba

ErikaDoka igazad van


StarEnglish923

Nagyon bénán mondja


KovcsEndre4

Nem mindegy hogy she vagy he


SandorBart4

Úgy hallom she


Gyrgyi100733

Teljesen tisztán hallani hogy "SHE" és Nem HE!!


Gyrgyi100733

Most is She-t mond és nem He-t!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.