1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They read us the menu."

"They read us the menu."

Fordítás:Felolvassák nekünk az étlapot.

January 31, 2014

42 hozzászólás


Nefelejcs1

Magyarban a magánhangzóval kezdődő szó előtt "az" határozott névelő van!


SeTHerceg

"Ők olvassák nekünk az étlapot." Ezt irtam be és a program szerint hibás az a kifejezés, hogy "az étlapot", az a jó, hogy "a étlapot". Én azt mondom, hogy ha a menu-t, magyarban Menünek forditom, akkor az "a menü" a helyes, ha étlapnak forditom, akkor "az étlapot" a helyes. Szóval ezt érdemes lenne e szerint kijavitani a programban.


ClubPHungary

Uh. Kösz! 1 lingot


rosielovecat

"elolvassák a menüt" és "elolvassák az étlapot" nekem mindkettőt elfogadja


MelindaHus2

Nekem már elfogadta az étlapot-ot


blazmah

Igen, javítva!


tiborlukacs

lemaradt egy l betű.


IstvanHomo

"A étlapot" nem magyar.


Devourer.

a étlapot, nem magyaros. az étlapot helyesebb


maricusi

Nekem is hibásnak veszi "az étlapot"


NCsaba284407

Én is egyetértek!


0Marci0

Ők felolvassák nekünk az étlapot én ezt írtam és helyes :D


Jastin76

the= a/az szóval amelyik értelmesebb :)


frankj205

Elfogadhatta volna a "menu" helyett a "menü"-t, ha már brutális félreírásokat is elfogad. Igazán nem volt nagy hiba.


vgez

Már elfogadja


Gamerdev

Nem szokták felolvasni az étlapot.


ironcameleon

Miért nem? Örülni fogsz, ha egy idegen országban az étteremben az idegenvezető felolvassa neked a kirundi nyelven írt étlapot. :-)


Pepszi53

miért nem "to us'-t kell írni, (nekünk) miért jó csak az, hogy "us'?


vasvariistvan

Csak akkor kell a to előljáró az us elé, ha a határozó (us) a, mondat végére kerül.


petit2000

Névmások tárgyesete a fejezet címe, de itt részesesetben van a T/1 személyes névmás.


EszterTard1

Most menü vagy étlap ???


BuchTnde

Én azt írtam "Elolvassák,, NEM VOLT JÓ! Miért?!


nrgzdbandana

Does anyone else hear the past tense of "read" (ie. it sounds like "red" aka piros) when she says the whole sentence? (02Dec2021) But when you tap the word "read" it sounds like present tense (ie. rid). So how would you say it in Hungarian if "read" was indeed past tense ? So "They read us the menu." past tense "read"


balozs91

In Hungarian we'd say "Felolvasták", in which t marks the past tense.


HulykAndre

Igen, [red]-et mond, ami past simple. Valszeg akik felolvasták, nem kérdezték, hogy present vagy past, és ez került bele. Kíváncsi lennék, az "elolvasták"-ot elfogadja-e, hiszen írva és ejtve is helyes lenne...


n.k.zsuzsa

Olvasták / Felolvasták / Fölolvasták -> mindet elfogadja


ssarga

a francokat van kijavítva, még mindig rossz. Bosszantó


tzora06

Felolvasnak nekünk egy étlapot miért nem jó?


n.k.zsuzsa

Mert nem így szól a mondat.
the menu = az étlapot
Felolvassák nekünk az étlapot.


Julikaneni

nem mőködik a "menu" szó végén (magyarul)a beü


Georgina341500

Nekem nem müködik a mikrofon. Ki mondom helyesen és nem érti amit mondok


FehrAnna8

Ők olvassák nekünk az étlapot! -. Miért nem jó? ? Mitől lesz felolvassák?? Kérem. Valaki magyarázza el! Köszi...


zsuzsannas846090

Nem az van oda írva amit elfogad


romaj89

Nem fogadta el a helyesen írt válaszomat.


BekeZsolt5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDD


Rikike77

Lehet a fülemmel van a baj de hogy nem ríd -et hallok hanem red -et a tuti!


GrossnGros

Tényleg , csak nekem érthetetlen ez a szörnyű nyávogós hang?


nlaci98

A menüt miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.