1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nap nap után"

"Nap nap után"

Fordítás:Day after day

January 31, 2014

6 hozzászólás


Orsi1026

miért nem jó erre a "day after by day"?

January 31, 2014

nagyenyed

day by day = napról napra, naponta, day after day= nap nap után, naponta, amit te írsz, olyan nincs

May 21, 2014

MARTA1967

miért nem jó a day day after?

August 19, 2014

JuniperBoro

mert az angolban más a szórend :)

March 24, 2015

medina0307

Ez jó :-) Nem tükörfordítást kell alkalmazni :-)

October 24, 2014

GbornSzab

Mert az after előljáró és nem utánjáró.

March 25, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.