A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nap nap után"

Fordítás:Day after day

4 éve

6 hozzászólás


MARTA1967

miért nem jó a day day after?

3 éve

JuniperBoro

mert az angolban más a szórend :)

3 éve

medina0307

Ez jó :-) Nem tükörfordítást kell alkalmazni :-)

3 éve

Orsi1026

miért nem jó erre a "day after by day"?

4 éve

nagyenyed

day by day = napról napra, naponta, day after day= nap nap után, naponta, amit te írsz, olyan nincs

4 éve

GbornSzab

Mert az after előljáró és nem utánjáró.

3 éve