Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Your shirt"

Μετάφραση:Το πουκάμισο σου

πριν από 2 χρόνια

8 σχόλια


dhimitris2

Πιο αργα η εκφωνιση

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Αν έχεις δυσκολία με την προφορά κάποιων λέξεων μπορείς να ψάξεις online λεξικά ή άλλα sites όπου μπορείς να τις ακούσεις μία μία. Προτείνω το thefreedictionary.com και το forvo.com. Καλή συνέχεια!

πριν από 2 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593

@D_ Εκτός από το wordreference.com που μπορούμε να βάλουμε τη λέξη και να μας βγάλει την προφορά σύμφωνα με το Διεθνές Φωνητικό Αλφάβητο? Το wordreference έχει αυτή τη δυνατότητα μόνο για την απλή φόρμα του ρήματος π.χ. play και τα ουσιαστικά μόνο στον ενικό.

πριν από 5 μήνες

D_..
D_..
Mod

To wiktionary έχει προφορά όπως και το thefreedictionary, πολλές φορές και βρεταννική και αμερικανική, όπως και άλλα διαδικτυακά λεξικά. Δε νομίζω ότι κανένα θα έχει τις διαφορετικές μορφές μιας λέξης όμως, μόνο απαρέμφατο και ενικό, όπως λες.

πριν από 5 μήνες

I.Schmidt1
I.Schmidt1

το πουκάμισό σου was marked wrong

πριν από 10 μήνες

Eleanna473768

For what???

πριν από 8 μήνες

kbzavolas

Το πουκάμισό σου

πριν από 8 μήνες

ntimosp

Εδώ Duolingo επειδή ακολουθεί η αντωνυμία πρέπει να έχει δύο τόνους δηλ. "το πουκάμισό σου"

πριν από 7 μήνες