1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He decided to choose a red c…

"He decided to choose a red cellphone."

Çeviri:O, kırmızı bir cep telefonu seçmeye karar verdi.

January 31, 2014

9 Yorum


sezinsahin

'kırmızı cep telefonu' bir tamlama olduğu için kırmızı cep telefonunu seçmeye karar verirsin. yani kırmızı cep telefonu seçmeye karar vermezsin.


a_h.m.e-t

belki kırmızı telefonlar arasından seçmek anlamında söylüyordur, bilemeyiz


cakiltasi

seçmeye karar vermek tuhaf değilmi? ya doğrudan seçer yada birisine karar verir almaya vs gibi... varmı gerçekten böyle bir kullanım?


EbuhasanEl

Dilin kendi mantığı bu şekilde. Sen dili kendi mantığına uyarlamaya çalışıyorsun. Bu da yanlış bir şey.


Bada97

Hani dersin ya mesela "Sana hediye almaya karar verdim"


EmirTayz

kırmızı telefonu seçmeye karar verdi

bu kabul edilmeli


papat_ya

Hemen bildirin :-P


papat_ya

O kırmızı cep telefonu seçmeye karar verdi yazdım ama kabul etti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.