"Letmeexplain."

Çeviri:Açıklamama izin ver.

4 yıl önce

15 Yorum


muslukcular

bırak açıklayayım da olurdu gibi sanki

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet olabilirdi, bu alternatif eksik olmus. ama buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

4 yıl önce

R.Corleone

arkadaşlar let fiili bare infinitive diye adlandırılır... yani let fiilinden sonra gelen fiil to infinitive veya gerund almaz...

3 yıl önce

seldaselda33

Let me bir kalip midir?

3 yıl önce

ayse.kocalar

Evet

3 yıl önce

ProXMlgXEfe

Hayır fir sıfatın özneden önceki fiilidir ama soruda kalıp olarak kullanılır

1 yıl önce

akbaslar

Let me kalip midir?

3 yıl önce

DenizKama

"Bırak da açıklayayım" şeklinde bir yanıt da doğru bir yanıttır. Ne var ki soru alternatif cümlelerin kullanımına müsaade eden bir formatta sunulmamıştır ki. Soru, verilen kelimelerin düzgünce sıralanmasının temini olarak formatlanmıştır. Bu şekilde arz edilen bir soru için yok bunu yazsak da olurdu yok şunu desek daha iyiydi demek mantıklı değil.

2 yıl önce

Lzzyy

Birak aciklayayim da olur

11 ay önce

snnkrdmn

AçıklamaYa izin ver?

8 ay önce

husonet

Bu hadi açıkla bana deemk değilmi

3 yıl önce

kkaattrreee

Bana aciklama yap demek isteseydik nasil olurdu

3 yıl önce

ayse.kocalar

Explain me

3 yıl önce

ARES61

Anlatayım niye olmuyor

3 yıl önce

34GH25

you explain me

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.