"Biz birbirimizi yıllardır tanıyoruz."

Çeviri:We have known each other for years.

4 yıl önce

8 Yorum


MehmetAcat

Other burda ne anlamda

2 yıl önce

muslukcular

burada know fiilini tekil kullanmanın anlam açısından ne gibi bir farklılığı var acaba?

4 yıl önce

esinpein0

Know=Tanımak ,Bilmek ; Known= Tanınan,Bilinen,Belli

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne "biz/we" olduguna göre, fiil nasil tekil olabilir? ne demek isteginizi tam anlamadim.

4 yıl önce

muslukcular

we know each other for years deseydik farklı mı olurdu demek istemiştim.

4 yıl önce

altugcyhn

cümledeki "for years" ifadesi yıllardır anlamı veriyor yani geçmişte bir zaman başlamış ve hala sürüyor onların tanışıklıkları bu şekilde kurulan cümlelerde present perfect tense kullanmak daha doğru olur.

4 yıl önce

dal10b

duolingo ne yaptın bee

1 yıl önce

menekshe

For ages???

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.