1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz birbirimizi yıllardır ta…

"Biz birbirimizi yıllardır tanıyoruz."

Çeviri:We have known each other for years.

January 31, 2014

9 Yorum


MehmetAcat

Other burda ne anlamda

October 21, 2016

muslukcular

burada know fiilini tekil kullanmanın anlam açısından ne gibi bir farklılığı var acaba?

January 31, 2014

Selcen_Ozturk

özne "biz/we" olduguna göre, fiil nasil tekil olabilir? ne demek isteginizi tam anlamadim.

January 31, 2014

muslukcular

we know each other for years deseydik farklı mı olurdu demek istemiştim.

February 3, 2014

altugcyhn

cümledeki "for years" ifadesi yıllardır anlamı veriyor yani geçmişte bir zaman başlamış ve hala sürüyor onların tanışıklıkları bu şekilde kurulan cümlelerde present perfect tense kullanmak daha doğru olur.

July 16, 2014

esinpein0

Know=Tanımak ,Bilmek ; Known= Tanınan,Bilinen,Belli

May 1, 2016

dal10b

duolingo ne yaptın bee

September 29, 2017

zopa1971

yok artık

September 24, 2019

menekshe

For ages???

September 11, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.