Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz birbirimizi yıllardır tanıyoruz."

Çeviri:We have known each other for years.

0
4 yıl önce

7 Yorum


muslukcular

burada know fiilini tekil kullanmanın anlam açısından ne gibi bir farklılığı var acaba?

0
Cevap ver4 yıl önce

esinpein0

Know=Tanımak ,Bilmek ; Known= Tanınan,Bilinen,Belli

1
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne "biz/we" olduguna göre, fiil nasil tekil olabilir? ne demek isteginizi tam anlamadim.

0
Cevap ver4 yıl önce

muslukcular

we know each other for years deseydik farklı mı olurdu demek istemiştim.

0
Cevap ver4 yıl önce

altugcyhn

cümledeki "for years" ifadesi yıllardır anlamı veriyor yani geçmişte bir zaman başlamış ve hala sürüyor onların tanışıklıkları bu şekilde kurulan cümlelerde present perfect tense kullanmak daha doğru olur.

7
Cevap ver24 yıl önce

MehmetAcat

Other burda ne anlamda

0
Cevap ver1 yıl önce

dal10b

duolingo ne yaptın bee

0
Cevap ver10 ay önce