1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz birbirimizi yıllardır ta…

"Biz birbirimizi yıllardır tanıyoruz."

Çeviri:We have known each other for years.

January 31, 2014

9 Yorum


MehmetAcat

Other burda ne anlamda


muslukcular

burada know fiilini tekil kullanmanın anlam açısından ne gibi bir farklılığı var acaba?


Selcen_Ozturk

özne "biz/we" olduguna göre, fiil nasil tekil olabilir? ne demek isteginizi tam anlamadim.


muslukcular

we know each other for years deseydik farklı mı olurdu demek istemiştim.


altugcyhn

cümledeki "for years" ifadesi yıllardır anlamı veriyor yani geçmişte bir zaman başlamış ve hala sürüyor onların tanışıklıkları bu şekilde kurulan cümlelerde present perfect tense kullanmak daha doğru olur.


Alev285288

Introduced niye kabul görmedi ?


Alev285288

Tanıtmak, tanıştırmakmış .. introduce


esinpein0

Know=Tanımak ,Bilmek ; Known= Tanınan,Bilinen,Belli


dal10b

duolingo ne yaptın bee

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.