"Psy chłopców"

Tłumaczenie:The boys' dogs

4 lata temu

19 komentarzy


moringhan

Nie rozumiem o.co chodzi z tymi apostrofami...

4 lata temu

EwaF.
EwaF.

Jeżeli wyraz w liczbie mnogiej kończy się na "s", np. boys, to w słowie "chłopców" apostrof będzie po s (boys'). Jeżeli postawisz apostrof przed "s" (boy's), to będzie znaczyć "chłopca".

4 lata temu

Tommin07

dzięki, tylko dlaczego w kursie nie jest najpierw wytłumaczone kiedy i po co się stosuje apostrof. Tylko odrazu są testy i w zasadzie zamiast podawać poprawną odpowiedz po prostu wpisuje cokolwiek. Cały czas tak będzie ze nic nie będzie tłumaczone?

4 lata temu

880201
880201

To jest wersja beta, dlatego nie tłumaczą zasad. Być może, gdy kurs wyjdzie z wersji próbnej, zostaną dodane wyjaśnienia dotyczące zasad obowiązujących w tym języku.

4 lata temu

karomar123

Nie tłumaczą, ale prędzej czy później i tak się dowiadujesz, więc nie jest tak źle.

3 lata temu

Szynek3

Wytłumaczenia są w wersji przeglądarkowej

9 miesięcy temu

black_cherry14

Ten apostrof dodajesz gdy mówisz, że dana rzecz do kogoś należy, np. Sue's cat, Boys' dog itp.

4 lata temu

Kazik1142

Dzięki za wyjaśnienie :)

4 lata temu

BeataGajew

Ja w tym zdaniu dałam apostrof po s i mam bląd .... Why??

4 lata temu

vsp162

Może przez przypadek napisałaś "the dogs' boys" (dzieci psów) :) Ja tak w pośpiechu prawie napisałem :)

4 lata temu

MaryJohn2

Czemu apostrof jest po wyrazie "boys" a nie po "y" czyli czemu nie jest tak napisane : Boy's.

3 lata temu

880201
880201

Jeżeli apostrof byłby po y(the boy's dogs), to znaczyłoby "psy chłopca", a tu jest użyta liczba mnoga (the boys' dogs) czyli "psy chłopców".

3 lata temu

fadupa

Napisałem The boys dog's nie zaliczyło wyskoczyło że miało być The boys dogs! A takiej możliwości nie było!! I weź tu sensu szukaj!!!

8 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

wyskoczyło że miało być The boys dogs!

Raczej "The boys' dogs". Ten apostrof jest bardzo ważny, oznacza dopełniacz saksoński.

8 miesięcy temu

CinekGplay

Napisałem boys' i błąd o.O

4 lata temu

Korba1987

Ja napisałam The boys dogs - i też błąd, a poprawnie pokazało The boys' dogs :/

4 lata temu

Wika3

bo to nie są chłopcy psy tylko chłopców psy

3 lata temu

andrzej319770

Nie kumam tych apostrofów

21 godzin temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.