1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Elolvassa az újságot."

"Elolvassa az újságot."

Fordítás:He reads the newspaper.

January 31, 2014

13 hozzászólás


SzabinaSzeghy

She reads a newspaper miért nem ugyanaz?!


mate86

Mert az "a" határozatlan névelő ("Olvas EGY újságot."), a "the" pedig határozott ("Olvassa AZ újságot."). ;)


_roxyy_009

Ha azt mondanánk hogy she reads a newspaper, akkor magyarra fordítva azt mondanánk hogy elolvas egy újságot, de mivel az volt a mondat hogy elolvassa AZ újságot ezért "a" helyett the-t fogunk használni


Miki33458

He reads the newspaper miert nem jo? E/3 irtam csak a ferfi nemet valasztottam a valaszomban nem a nőt.


_roxyy_009

De ott vannak sokszor karakterek a feladat mellett, és ha nő van akkor a she-t használd! Én legalábbis így csinálom


bence5555

de most nem nyolc hogy egy újságot vagy az újságot??????


kocka1231

Az újságot! TE ÉSZLÉNY!!!:-)


[törölt felhasználó]

    She will read the newspaper. Így is lehetne fordíttani?


_roxyy_009

    Nem mert az azt jelenti hogy el fogja olvasni az újságot


KAMA75

    She or he az nem ugyanaz?


_roxyy_009

    Nem mert a she az lányt jelöl, a he pedig fiút


GERIPLMAI

    Nem írta, hogy nő a képet meg nem néztem


Norbi746696

    Nálam fickó volt a képen és csak a she-t lehetett választani.Azt tudja valaki,hogy mikor she,mikor he,ha nincs mellette a kép?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.