A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Who has the instrument?"

Fordítás:Kinél van a hangszer?

4 éve

15 hozzászólás


PerticsAnita

Kié a hangszer? Ezt legyen kedves vki ide írni angolul! Nagyon köszönöm!

3 éve

Shibelion

Whose instrument is this? vagy Who owns this instrument?

3 éve

Armwood
Armwood

instrument. jelentése nem csak zeneeszköz, hanem szerszám, műszer is.

4 éve

Shibelion

De itt most inkább hangszer.

4 éve

miklos44

Erre hogyan lehet rájönni?

4 éve

Shibelion

Nem is tudom miért írtam már ezt, természetesen nem csak hangszert jelent (itt).

4 éve

gwandal

Sztem azert, mert a muveszeti csomagban volt a kerdes:-)

4 éve

Shibelion

Meglehet. ;)

4 éve

miskei
miskei

Kié a hangszer. Ez vajon nem ugyanaz angolul?

4 éve

Shibelion

Nem.

4 éve

barcsikb

Miert nem?

4 éve

Shibelion

Mert a birtokában van, de nem a jogos tulajdonosa.

4 éve

adotoktat
adotoktat

"Ki birtokolja a hangszert?" - az alanyra kérdezünk, ilyenkor a kérdésben nincs segédige; nem ez a helyes "megfejtés"?

4 éve

djk11
djk11

ki birtokolja (kié, kinek a tulajdona, kinél van, stb...)

4 éve

Sztankay54

Egyszerűen érthetetlen ,hogy ilyen módon fejezi ki a DUO a birtoklást.Szó szerinti fordítás:Ki birtokolja a hangszert? Magyarul:Kié a hangszer? A DUO megoldása a fordításra enyhen szólva kétséges.

1 éve