"Lány vagyok."

Fordítás:I am a girl.

4 éve

13 hozzászólás


fmenedzser

én egy lány vagyok

4 éve

cristiano_narita

I am girl!

4 éve

holyba.ang

I am girl

4 éve

MariaSzoke

Köszönöm

4 éve

Nitram.
Nitram.

Nem helyes, megszámlálható főnevek előtt köteles vagy kitenni az "a" szócskát (ami azt jelenti, "egy").

4 éve

annamanna02

Nem jó mert fontos bele az a névelő ami azt jelenti egy.

4 éve

Puppetmirror

I am a girl.

4 éve

Bogica12

Köszi

4 éve

pikadorhu

Mert így mondják

4 éve

gujdiszandi

cengi laura

4 éve

FerencBogr

ok

4 éve

Wolf.Ede

:/

4 éve

siker1210

Koszi

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.