1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Elbiseler ceketlerin arkasın…

"Elbiseler ceketlerin arkasında."

Çeviri:The dresses are behind the coats.

January 31, 2014

26 Yorum


erdincko

"the" anlamı Türkçe'de çok belirgin değil. Bence kabul edilmeli


GizemnurBozkurt

Are kullanmasak olmuyo mu neden


tugceeaknn

çünkü çoğul bişeyden bahsediyorsun


MuhammetEm71518

Cümlede fiil olmadığında am is are kullanılur


gazagelen

clothes neden olmuyor acaba?


mesut27272

Clothes kıyafet oluyor dress kadınların giydiği boydan elbise ve Türkçede elbise dendiği zaman dress anlamında söyleniyor


hindikilala

dresses are behind of the coats. neden olmuyor?


Hearthieff

Hem coats kelimesine the eklemissin hemde basda dresses kullanirken koymamissin ve of kullanman gerekmiyordu .


EVK295937

Coats kelimesine the ekini ne zaman eklemeli ya da eklememeliyiz?


neysenool

Are neden geldi simdi oraya ?


kyildirim07

Ya coats' ile coat's arasındaki fark ne lutfen yardımcı olun


tugceeaknn

coats' olunca çoğullara -ın/-in eki getiriyorsun mesela; ceketlerinin. coat's olunca; ceket'in oluyor.


onder.karakoc

ben de merak ediyorum..


eczaci8863

coats' = ceketlerin coat's ceketin :)


sonmez35

Dresses are behind of the coats neden olmuyor


Eceakarsu

You are the product


BeyzaRobyn

the dresses are behind to coats neden yanlış?


aozbay06

The dreses are behind of coats. Yazdım banada yanlış dedi. Of: in, ın katıyor. The yerine "of" daha mantıklı bence. Ama bunada yanlış dedi.


ahmetyildiz01

Aceleden arasında okudum.


atiker007

jacket( why is it false


sul802060

are is nereye neden gelir analayamadim birturlu


SametKyden

Behind arkasinda demek degil mıydı


Burakhann1

Ceketlerin = of the coats ???


Nur737590

Behind jackets neden kabul edilmiyor ? Coat'un Turkce karsiligi kaban manto anlamindadir


HseyinBile4

Cevabım aynı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.