Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Elbiseler ceketlerin arkasında."

Çeviri:The dresses are behind the coats.

4 yıl önce

20 Yorum


erdincko

"the" anlamı Türkçe'de çok belirgin değil. Bence kabul edilmeli

4 yıl önce

gazagelen

clothes neden olmuyor acaba?

4 yıl önce

mesut27272

Clothes kıyafet oluyor dress kadınların giydiği boydan elbise ve Türkçede elbise dendiği zaman dress anlamında söyleniyor

3 yıl önce

GizemnurBozkurt

Are kullanmasak olmuyo mu neden

4 yıl önce

tugceeaknn

çünkü çoğul bişeyden bahsediyorsun

3 yıl önce

neysenool

Are neden geldi simdi oraya ?

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

özne çoğul

1 yıl önce

hindikilala

dresses are behind of the coats. neden olmuyor?

3 yıl önce

Hearthieff

Hem coats kelimesine the eklemissin hemde basda dresses kullanirken koymamissin ve of kullanman gerekmiyordu .

3 yıl önce

kyildirim07

Ya coats' ile coat's arasındaki fark ne lutfen yardımcı olun

3 yıl önce

tugceeaknn

coats' olunca çoğullara -ın/-in eki getiriyorsun mesela; ceketlerinin. coat's olunca; ceket'in oluyor.

3 yıl önce

onder.karakoc

ben de merak ediyorum..

3 yıl önce

eczaci8863

coats' = ceketlerin coat's ceketin :)

3 hafta önce

sonmez35

Dresses are behind of the coats neden olmuyor

3 yıl önce

Eceakarsu

You are the product

1 yıl önce

gokhanweb

"the dresses are among the coats" olması gerekir mi? among ile between arasındaki fark şu mudur: "ağaçların arasında yürürken yoruldum" -> "among" burada mı kullanılır.

şöyle bir kelime olsun: A-K-E-M. K ile M arasındaki harfi söyleyin gibi bir cümle kursam burada "between" mi kullanmam gerekir?

4 yıl önce

gokhanweb

soruda "arkasında" diyormuş. yanlış okumuşum :)

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Ahhahhahh ayni hataya dustum alttakini okumasam ben de sikayet etcektim :D

4 yıl önce

ahmetyildiz01

Aceleden arasında okudum.

3 yıl önce

atiker007

jacket( why is it false

1 yıl önce