1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Elbiseler ceketlerin arkasın…

"Elbiseler ceketlerin arkasında."

Çeviri:The dresses are behind the coats.

January 31, 2014

23 Yorum


erdincko

"the" anlamı Türkçe'de çok belirgin değil. Bence kabul edilmeli

February 2, 2014

gazagelen

clothes neden olmuyor acaba?

January 31, 2014

GizemnurBozkurt

Are kullanmasak olmuyo mu neden

March 26, 2014

tugceeaknn

çünkü çoğul bişeyden bahsediyorsun

October 16, 2014

neysenool

Are neden geldi simdi oraya ?

August 19, 2014

BARIS_KARAMAN

özne çoğul

December 22, 2016

hindikilala

dresses are behind of the coats. neden olmuyor?

October 8, 2014

Hearthieff

Hem coats kelimesine the eklemissin hemde basda dresses kullanirken koymamissin ve of kullanman gerekmiyordu .

October 17, 2014

EVK295937

Coats kelimesine the ekini ne zaman eklemeli ya da eklememeliyiz?

March 23, 2019

kyildirim07

Ya coats' ile coat's arasındaki fark ne lutfen yardımcı olun

October 16, 2014

tugceeaknn

coats' olunca çoğullara -ın/-in eki getiriyorsun mesela; ceketlerinin. coat's olunca; ceket'in oluyor.

October 16, 2014

onder.karakoc

ben de merak ediyorum..

October 16, 2014

eczaci8863

coats' = ceketlerin coat's ceketin :)

August 24, 2018

sonmez35

Dresses are behind of the coats neden olmuyor

October 29, 2014

Eceakarsu

You are the product

January 29, 2017

BeyzaRobyn

the dresses are behind to coats neden yanlış?

February 20, 2019

gokhanweb

"the dresses are among the coats" olması gerekir mi? among ile between arasındaki fark şu mudur: "ağaçların arasında yürürken yoruldum" -> "among" burada mı kullanılır.

şöyle bir kelime olsun: A-K-E-M. K ile M arasındaki harfi söyleyin gibi bir cümle kursam burada "between" mi kullanmam gerekir?

February 11, 2014

gokhanweb

soruda "arkasında" diyormuş. yanlış okumuşum :)

February 11, 2014

kbrazl

Ahhahhahh ayni hataya dustum alttakini okumasam ben de sikayet etcektim :D

July 19, 2014

ahmetyildiz01

Aceleden arasında okudum.

November 4, 2014

atiker007

jacket( why is it false

April 23, 2017

sul802060

are is nereye neden gelir analayamadim birturlu

December 26, 2018

SametKyden

Behind arkasinda demek degil mıydı

September 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.